Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.
Fietsvakantie/reis zomer 2022
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond,
Hallo ik ben Peter (20) en ik kom uit Noord-Holland. Ik ben op zoek naar iemand of meerdere personen die wellicht een fietsreis door Europa willen maken in de zomer van 2022 (mijn eigen vrienden lachen altijd om het idee van een fietsvakantie dus daarom). Het plan zou een fietsreis richting Duitsland (NL of België) zijn mét of zonder kampeerspullen, ik ben niet een grote fanatiekeling dus het aantal km's per dag zal niet extreem zijn en natuurlijk met rustdagen. Het is nu nog erg vroeg om nu al plannen te maken, maar ik dacht ik peil even op het internet.
Verdere hobby's die mij bezighouden: fotografie, literatuur en musea bezoeken.
Lijkt het je leuk laat dan zeker een berichtje achter of stuur een pb.
Groetun!
Hey Peterfiets, klinkt goed, ik wil graag vanaf half augustus vanuit Den Haag de route de solei doen ri z frankrijk. Ik zie dat je bericht erg oud is maargoed. Ik ben zelf een fanatieke fietser, al eerder met de fiets gekampeerd maar mijn vriendin houdt er niet van, 1 maat van me wil misschien ook een paar dagen mee maar ik denk eerder aan drie weken. Tis een route die veel langs rivieren gaat en redelijk vlak is. Ik ben zelf 41, mijn doel is gewoon mooi fietsen geen prestatie 60-80 km pdag. Wellicht wil je slechts een deel meefietsen of aanhaken laat maar weten
- Status
-
Niet open voor verdere reacties.