Fietsvakantie Zuid Zweden zomer 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijejeltje

New Member
Hoi!

Mijn naam is Marije, 25 jaar en deze zomer rond ik mijn master Biologie af. Voordat ik aan het werkende leven begin, zou ik graag nog op fietsvakantie willen!

Grofweg is mijn plan, 2weken tot 2maanden op pad, een tentje en kampeerspullen mee en dan fietsen naar/door Zuid Zweden. Ik wil ergens na 10 juli op pad en heb tot ongeveer september te tijd. Vrienden van mij zijn helaas niet zulke fietsers (Lees: ze verklaren mij voor gek om als vakantie te fietsen, haha) maar mij lijkt het dus juist wel leuk om de reis met iemand te doen. Man/vrouw/anders vind ik allemaal prima, het lijkt mij wel leuk om ongeveer in dezelfde leeftijd te vallen (22-30jr).

Ik wil vooral op fietsvakantie om lekker buiten te zijn, dus dat het fietsen wordt afgewisseld met een boekje lezen, spelletje spelen of zwemmen/wandelen.

Lijkt het jou leuk om stuk mee te fietsen? Stuur dan een berichtje :)

Groetjes,
Marije

• Leuk
Waarderingen: MHR
Hallo Marije,

In het verleden heb ik al eens rond gefietst in Denemarken en er ook wel eens over gedacht om dit ook door zweden te gaan doen maar is er eigenlijk nog nooit van gekomen maar lijkt mij zeker ook leuk om te doen.

Hey Marije! Ik zit zelf te denken om 1,5 - 2 maanden te gaan fietsen vanaf begin juni. Ik ga vanaf eind augustus mijn master starten in Linköping in Zweden, dus het idee zou zijn om daar te eindigen. Mijn plan was om te fietsen naar het noorden van Denemarken, daar de pond naar Bergen te pakken, naar het puntje van Noorwegen fietsen, en dan misschien een stukje met de trein richting het zuiden van Zweden ivm de afstand. Misschien kunnen we in juli ergens meeten!

Hoi Marijn!
Dank voor je berichtje, en wat heb je een vet plan zeg! Ik denk dat wel iets op elkaar kunnen afstemmen, ik zal je wel even een privé berichtje sturen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan