Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Filipijnen 15-3 tot en met 1 mei 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga in bovenvermelde periode naar de Filipijnen en wil dan rondreizen om zo diverse stukken van het land te zien. Op elke plaats een paar dagen blijven en dan door gaan.
Zin om mee te gaan?
gr Ronald

Dag Ronald, Waarschijnlijk ben je al op pad ? Ik ben op zoek naar avontuurlijke reisgenoten, mocht je interesse hebben laat het me gerust weten. Groeten, Dirk.

Dag DirkJan,
ik ben afgelopen donderdag aangekomen op de Filipijnen en heb gezien de lange reis eerst een extra dag ingelast in Manila vlakbij het vliegveld. Vanaf daar doorgevlogen naar Coron. Morgen ga ik naar El Nido waar ik een paar dagen verblijf.
leuk dat je reageert. heb jij al reisdata ingedachte, of kom je nog over naar de Filipijnen?
groet uit warm Concepcion, Ronald

Dag Ronald, mijn id-en voor bestemmingen zijn o.a. Jordanië, Cuba, Bolivia, Afrika, etc. genoeg opties in het najaar en max 3 weken, liefst buiten het hoogseizoen. wellicht een idee om eens te bellen wanneer je terugbent of we op dezelfde lijn zitten? Goede vakantie! Dirk.

Dag DirkJan, ik na mijn vakantie contact met je op. Zit nu op Borocay. Erg mooi! Ook erg warm.
Cuba is prachtig. Ook jordanie kan ik (voor een ruime week) aanbevelen. Groe uit zonnig Filipijnen, Ronald

Hallo Ronald,
Ben net lid geworden van Reisforum en lees nu je berichten. Dat doet me goed voelen.
Hoop als je terug bent contact met elkaar op te nemen voor een ontmoeting en voor een volgende keer iets af te stemmen.

Mijn bedoeling was ook Boracay en de Palawan eilanden te bezoeken...

Nou, geniet er dan maar fijn van, van het mooie Philipijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...