Fotografietrip Schotland, met name GlenCoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brownies

New Member
Hallo Luitjes,

Ik ben nieuw hier en vind het vrij spannend hoor.....Geen idee wat het allemaal oplevert. Ik hoop een gezellige (man of vrouw), niet- moeilijk- doendenkend-persoon, in dezelfde leeftijdsklasse of in ieder geval jong van geest, ondernemend en samen teamvormend een fotografietrip willen maken naar Schotland. Hallo! Ik ben Maureen, 52 jaartjes jong, spontaan en bevlogen, genietend van het leven. Ik zat toevallig Skyfall te kijken en zag GlenCoe in de film en dacht: Wow! Daar wil ik naartoe om mijn fotografiekunsten uit te voeren om zo met mooie landschapsfoto's terug te komen, althans dat ga ik proberen. ....Wanneer: Geen idee! Ik sta open voor voorstellen. Ik ben super enthousiast om deze trip te maken want ik wil o zo graag die magische landschappen vastleggen. Ben je ook graag met je camera bezig om te shooten, gewoon een leuke dag(en) van maken? Ik ben benieuwd. Als het je aanspreekt, laat een (prive) bericht achter en wie weet spreek ik je gauw! Echt alleen als je hierover serieus bent!

Warme groetjes,
Maureen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan