Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Franse Alpen of Zwarte Woud.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wielertoerist

New Member
Ben 55, zeer actief fietser en heb nog een aantal gratis overnachtingen in een hotelketen (dus beperkt aantal bestemmingen). Mijn vriendin wil niet mee op reis omdat ze "gebonden" ligt door haar (vrij grote) hond. En ik heb geen zin om alleen te gaan maar wel zin om te gaan fietsen in de Franse Alpen (Haute Savoie), of eventueel het Zwarte Woud.

Zijn er groepen fietsers die ook de Haute Savoie op de kalender staan hebben? Of is er een fietsster die dit ziet zitten met twee (zonder bijbedoelingen)? Ik ben geen gevleugelde klimmer (bv. voor de Ventoux heb ik 2 uur nodig) en een fietspartner vinden om samen in het hooggebergte te fietsen beschouw ik een beetje als een utopie : ofwel zal de ene op de top (hopelijk niet te lang) moeten wachten, ofwel de andere. Op het vlakke ligt mijn gemiddelde doorgaans even boven de 30.

Dat iemand zich hierin kan herkennen beschouw ik overigens ook als een utopie, maar je weet maar nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...