Franse cultuur en natuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarieDiane

New Member
ben gepassioneerd door Frankrijk, altijd al maar nu nog extra, geïnspireerd door de boeken van Bart Van Loo. Wie treedt samen met mij in zijn voetsporen, maar minder “fanatiek “ 😃.

ben alleenstaande vrouw van 62 en zoek een reisgenoot van ongeveer mijn leeftijd om Frankrijk samen verder te ontdekken. Hoeft niet luxueus, zolang het niet kamperen is.

Dag mevrouw,
Beste MarieDiane,

Met deze geef ik alsnog een late reactie op je zoekertje. Ik ben een iets oudere vrouwelijke reiszoekster, die graag Frankrijk nader wil verkennen.
In het verleden ben ik in familiaal verband meermaals in Frankrijk geweest waar ik goede herinneringen aan over hou.
Misschien valt dit verder te bespreken, hoe je een reisje naar Frankrijk ziet zitten. Ik ben voldoende flexibel en kijk uit naar jouw reactie. MVG

Dag Lalibella,

Spijtig dat ik jouw reactie zo laat las.
Ik heb vorig jaar een paar dagen in Noord-Frankrijk doorgebracht.

Momenteel heb ik nog geen reisplannen.

Welke regio heeft jouw voorkeur?
Ik heb zelf geen eigen vervoer.
Is openbaar vervoer een optie?

Groetjes,
Myriam

Dag Myriam,

Al had ik het niet meer verwacht, toch bedankt om nog te reageren.
Ik vertrek binnenkort naar de Périgord voor een 7-daagse trip.
De regio heeft alvast veel te bieden aan cultuur en historie, met bovendien een lekkere keuken.
Ik reis niet met eigen vervoer, noch met openbaar vervoer.
Het is een georganiseerde rondreis en ik kijk er alvast met veel genoegen naar uit.

Groetjes,
Lucie

Dag Lucie,

Ik ben blij voor jou met deze reis naar de Perigord.
Misschien is een georganiseerde reis voor mij ook wel een oplossing.

Geniet ervan en als je wil, mag je me een kort verslagje uitbrengen.

Groetjes,
Myriam

Dag Myriam,

Wil er altijd wat ideeën over uitwisselen en missschien krijg je dan ook de smaak te pakken!
Tot medio juli.
Groetjes,
Lucie

Dag Myriam,

Zoals beloofd stuur ik je terug een berichtje.
De reis is voorspoedig verlopen, goed georganiseerd, veel gezien, en gastronomisch een voltreffer.
Mocht je interesse hebben om er nog meer over te weten, dan kunnen we dit altijd bespreken.

Grtjs,
Lucie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan