Friendly reminder ;-) Dringend reismaatje gezocht november!

• Onderwerp starter Onderwerp starter SanVH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SanVH

Member
Hoi,

Ik ben een vrouw van 38 uit Gent en dringend op zoek naar een even spontane reisgenoot als mezelf!
Het liefste wil ik een dag of 10 à 11 weg maar mocht dit niet lukken stel ik me al tevreden met een weekje zon!
Ik combineer graag rust met cultuur en ontmoet graag nieuwe mensen!
Voorkeur voor reisgeno(o)t(e) tussen de 28 en 40 jaar en elkaar op voorhand eens ontmoeten.

Grtjs en mss tot binnenkort op de luchthaven!

Sandra

Hoi,

Ik ben een vrouw van 38 uit Gent en dringend op zoek naar een even spontane reisgenoot als mezelf!
Het liefste wil ik een dag of 10 à 11 weg maar mocht dit niet lukken stel ik me al tevreden met een weekje zon!
Ik combineer graag rust met cultuur en ontmoet graag nieuwe mensen!
Voorkeur voor reisgeno(o)t(e) tussen de 28 en 40 jaar en elkaar op voorhand eens ontmoeten.

Grtjs en mss tot binnenkort op de luchthaven!

Sandra

Beste Sandra, nog zin om weg te gaan? Mijn oproepje al gezien ?

Hey Sandra,

Toevallig zin in een citytripje het weekend van 28/11 tem 1/12?
In Valencia bv zou het weer nog goed moeten meevallen :-)
Laat maar iets weten!
Ik ben een vrouw van 29 uit provincie Antwerpen.

Groetjes,
Tay

Hoi Tay,

Ik heb maar verlof tem 22/11 en het weekend van 28/11 moet ik werken... Ik kan mss de tweede week van de kerstvakantie maar is nog niet zeker. Grtjs

ZIN !
Heb je net als ik zin in :
– avontuur
– zon
– safari
– mango’s
– een kleurtje opdoen voor de kerstdagen
– een paar kilo’s kwijt voor de kerstdagen
– een authentieke reis met privé chauffeur en gids
– ….

Reis dan mee . We hebben maximaal 6 mensen in de groep en zijn zodoende in de mogelijkheid te beslissen wat we willen. Een uur stilstaan om naar een troep leeuwen te kijken ? KAN. Stoppen op een onverwacht leuke plaats (wegrestaurantje, marktje, fruitkraam, kraampje met schietlappen of uien, etc etc) KAN.
Uitslapen ? KAN. Op een brommer met chauffeur het binnenland verkennen ? KAN.
De mogelijkheden zijn eindeloos.

Wel snel beslissen , de prijs is laags wegens een tijdeliijk aanbieding voor vliegtickets. ([DLMURL="https://rinique.wordpress.com/wanneer/november/"]deze zijn inbegrepen in de prijs[/DLMURL])

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan