Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

From Boston to Washington

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grace

New Member
Hi,

Ik ga begin oktober voor een 10 dagen naar Noord-Amerika. Ik wil beginnen in Boston (3d) vandaar naar New York (2d), naar Philadelphia (2d) en eindigen in Washington (3d).
Wat had ik in gedachten om zoal te doen : Whale Watching, Broadway show, Freedom Trail, Washington by night, shopping, ...

Allemaal heel leuk om alleen te doen, maar zoveel leuker met 2. Moest er iemand zin hebben om mee te gaan .... stuur me een berichtje

Zelf ben ik een vrouw van 33 uit het Antwerpse.

Groetjes

Kelly

Hey Kelly,

Ik ben vorig jaar een kleine week in new york geweest. En zou ook terug graag naar de VS gaan. Echter een beetje afhankelijk van wat je precies wil doen en welk budget je in gedachten hebt. Ik had eigenlijk eerst gedacht om naar miami te gaan (3 a 4d) en dan daar wat rond te trekken met auto. (key west, key largo, etc...) Maar Noord-Amerika zie ik mss ook wel zitten. Ben er nog niet uit...

Groetjes,
Stijn

(29 jaar by the way)

Hey Stijn,

Bij mij hetzelfde verhaal ... ik ben eind vorig jaar voor 6 dagen naar New York geweest. Ik weet niet ofdat we dezelfde intresse hebben ... moest je toch naar de Noordkust trekken in oktober laat dan zeker iets weten. Kunnen samen een hotdog ofzo gaan eten

Budget : via priceline 4* hotels zoeken tss de 60 en 80 $

Wat ik in gedachten heb staat er al voor een deeltje zenne...

Boston : freedom trail, whale watching, ..
NY : Coney Island heb ik gemist in december, sandwich eten in Central Park, ...
Phila : Cheese-steakburger, die bekend klok,...
Washington : is mijn eerste keer dus tja the white house, the mall, graveyard, ...

Denk maar rustig na

Groetjes

Hey Kelly,

Ik moet het nog allemaal eens bekijken. Mijn eerste gedache was eigenlijk miami of havana. Ik heb er ook een toppic over gepost.
Maar kzal je mijn e-mail adres anders geven. stijn_p@hotmail.com. Heb je msn? Ik zit er wel niet zo heel veel op maar je mag me altijd toevoegen. Wat is je nick-name dan? Want de meeste weiger ik wegens spam tegenwoordig.

Groetjes,
Stijn

Hey Kelly, je kan me altijd op facebook toevoegen "Stijn Pierquet"... daar kom ik eigenlijk iets meer op dan op msn... Heb het momenteel wel nogal druk.

Noord-Amerika

Hallo Kelly,

Ik weet niet in welke zin jouw reisplannen al vaste vorm hebben gekregen of je misschien al ondertussen een reispartner gevonden hebt, maar zou wel geïnteresseerd zijn om eventueel mee te gaan.

Laat maar weten hoe ver het staat.

Ik ben een vrouw van 37 uit Kortrijk.
Je kan me ook mailen via iris.fryns@telenet.be

Groetjes,
Iris

Hallo Kelly,

Ik (v, 37) weet niet in welke zin jouw reisplannen al vaste vorm hebben gekregen of je misschien al ondertussen een reispartner gevonden hebt, maar zou wel geïnteresseerd zijn om eventueel mee te gaan.

Laat maar weten hoe ver het staat.

Je kan me ook mailen via iris.fryns@telenet.be

Groetjes,
Iris

boston-washington

Ik had dat heel graag ook gedaan... jammer dat het niet kan voor me in die periode.. Heb zelfs een zus van een vriendin in Washington wonen, zou een leuk bezoekje geweest zijn...Goeie reis!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...