Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Fuerteventura : reisgenote gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grace1977

Member
Hoi hoi,
Ik las en zag online en op tv, veel van Fuerteventura en dat lijkt me een prachtig eiland!
Als ik de kostprijzen bekijk vallen die goed mee!
Zoals zovelen heb ik de voorbije 2jaar met Corona nergens geweest, terwijl ik een grote backpacker ben.
Ondertussen heb ik ook een nieuw huisdier en die heeft nog niet langer dan 2dagen zonder mijn gezelschap gezeten, dus wil ik beginnen met een weekje weg. (Geen nood dierenvrienden, tijdens die week zorgt er iemand voor haar overdag )
Dus... Fuerteventura = niet lang vliegen, lekker zonnig en mooi, lage vliegprijzen.
Maar dan had ik nog graag een reisgenootje mee, want alleen is maar alleen.
Ik ben een griet van 43 jaar en zoek een toffe reisgenote (38-48jr) die samen deze week vol zon en gelach wil delen. (want het 'liedje' die wrlk velen kent: meeste vriendinnen gaan enkel met hun lief op vakantie en ik ben single)
Ik dacht aan de maand: september, dan is het nog zeer warm daar en buiten de hogere prijzen van volle toerisme!
Wie voelt zich geroepen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...