Booking.com

Ga je op reis naar de USA en heb je hierover vragen?

American Eagle

New Member
Hallo,

Mijn naam is Jurgen. Ik ben een ervaren Amerika reiziger en bezie de VS als mijn tweede vaderland. Ik heb al een 10-tal grote roadtrips achter de kiezen waarbij ik een slordige 80.000km kriskras en al fotograferend door het land ben gereisd van Oost naar West en van Noord naar Zuid. En dat allemaal in mijn eentje. Ben je dus van plan om een roadtrip te maken door het onmetelijk groot en wondermooie landschap van de VS en heb je vragen? Aarzel dan niet om mij te contacteren. Ik help je graag verder. Want veel info over de VS vindt je in geen enkele reisgids maar moet je aan den lijve ondervinden. Reiservaring door schade en schande noemen ze dat ;)

Mocht er iemand opzoek zijn naar een reisgids voor de VS. Ik ben daar wel voor te vinden.

Avontuurlijke groeten,

Jurgen

Laatst bewerkt:

American Eagle

New Member
Hallo Christian,

Inderdaad altijd leuk om een Amerika kenner/liefhebber te ontdekken. Ik heb je site eens doorlopen en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de volledigheid van de informatie. Ik zou het niet beter kunnen. Ik had geen idee wat "bonnefooi" betekende maar zie nu dat dit mijn geliefkoosde manier van reizen is door de VS.
Een auto, een reisroute, maar voor de rest niks. Totale vrijheid. Ik heb bijna overal gezeten maar mijn expertise(als je dat zo mag noemen) ligt vooral in de midwest die als een magneet op me werkt. Ik hou zelf niet zo van de drukte van de top tourist spots, alhoewel ik ze wel aandoe, maar ben een liefhebber van "the road less travelled". Minder bekende plaatsjes voor het grote publiek en de rust van de mountains en de deserts. Airforce, marine, space-en auto musea, presidential libraries, airplane graveyards, ghosttowns, begraafplaatsen van bekende mensen, filmlocaties, historische locaties, native American history, national parks etc. zijn wat voorbeelden van waar mijn interesses liggen in dit enorme land. En voor de rest de natuurpracht en de eenzaamheid en de rust. Ik denk wel dat je je in sommige van deze dingen zult herkennen.

Mocht je geïnteresseerd zijn om wat reisfoto's van me te bekijken kan je die vinden op flickr onder 'people' zoeken naar 'theonlyamericaneagle'.

Doe zo verder met je site zou ik zeggen en nog vele leuke Amerika reizen gewenst.

Jurgen

Flits

New Member
Hoi Jurgen,
Ben nog niet zo handig in het gebruik van laptop
Wil begin 2018 naar Florida en omgeving,liefst een viertal weken
Weet niet hoe ik hier een mededeling moet schrijven
Is er iemand met dezelfde interesse
Mail: tolivetosee@yahoo.com
Groetjes Flits

American Eagle

New Member
Hoi Jurgen,
Ben nog niet zo handig in het gebruik van laptop
Wil begin 2018 naar Florida en omgeving,liefst een viertal weken
Weet niet hoe ik hier een mededeling moet schrijven
Is er iemand met dezelfde interesse
Mail: tolivetosee@yahoo.com
Groetjes Flits
Hallo,

Wat zijn je interesses? Zo kan ik misschien wat dingen aanbevelen om te bezoeken in Florida.

Flits

New Member
Dag Jurgen,
Fijn van het snelle antwoord
Hou wel van de natuur,maar ook van de mooie gebouwen in de steden
Natuurlijk wil ik ook naar Cape Canaveral
Maar eerst wil ik een reismaat vinden om samen te gaan
Deze heeft dan ook zijn inbreng over het reisverloop
Ben binnen kort even naar Noorwegen
Zal later nogmaals wat info vragen

Groetjes Flits

American Eagle

New Member
Dag Jurgen,
Fijn van het snelle antwoord
Hou wel van de natuur,maar ook van de mooie gebouwen in de steden
Natuurlijk wil ik ook naar Cape Canaveral
Maar eerst wil ik een reismaat vinden om samen te gaan
Deze heeft dan ook zijn inbreng over het reisverloop
Ben binnen kort even naar Noorwegen
Zal later nogmaals wat info vragen

Groetjes Flits
Hoi Flits,

Ok, laat maar weten als je info nodig hebt. Ik weet wel een paar leuke plaatsen om te bezoeken in Florida. In Noorwegen heb ik ook wel een paar tips, camperen aan het Eidfjord, logeren in een Hytter, de vismarkt in Bergen en het treintje naar het hoogste punt, bobslee afdaling in Lillehammer en het koninklijk paleis en de haven van Oslo. Veel plezier alvast!

Groetjes,

Jurgen

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan