Mijn naam is Lies , 17 jaar oud en begin in september aan de universiteit in Brussel te studeren. Doordat ik examens heb meegedaan aan via de Examencommissie heb ik nu al vakantie. Die tijd zou ik zeer graag invullen met een reis naar Afrika , zeker nu het nog geen hoogseizoen is. Hierdoor zijn de prijzen zeer gunstig. Zo vond ik op de website van Neckermann een geweldig hotel in Serrekunda , Gambia. Het zijn 14 dagen - met ontbijt - 708 euro met alles inbegrepen. Het hotel ligt aan het strand maar natuurlijk zouden we daar geen hele dag gaan liggen. Als ik naar Gambia ga is het vooral om de cultuur te leren kennen , de natuur te bekijken en de belangrijke dingen van het land te ontdekken; ik zou dus veel excursies maken. Via een leuke gids in Gambia kan je veel excursies maken tegen een leuke prijs. Ze zijn trouwens te betalen per excursie en niet per mens. ( €30 per excursie met 5 mensen is €6 per man ) De andere dagen zijn er natuurlijk wel om even op het strand en ik het zwembad te zitten.
Het zou zijn om te vertrekken 23 mei 2010. Terugkomen 6 juni . Het is snel maar het lijkt me wel fijn , een beetje impulsief wezen. Hoewel ik denk dat we dan wel moeten voortmaken om je passpoort inorde te krijgen .
De leeftijd maakt voor mij niet echt uit (wel liefst onder de 30 jaar ).
Aangezien er nu niet echt super veel mensen van mij leeftijd dit willen doen zullen het zowieso ' oudere ' mensen moeten zijn maar ik kan met iedereen om ! =)
Hopelijk hoor ik iets van jullie , ik heb er alvast zin in !
Lies
site Gambia Hotel : ( Voorlaatste hotel nemen en dan kiezen ; 23 mei )