Gambia

stefazan

New Member
Hallo

Ik en mijn vriendin zouden dit jaar graag naar Gambia gaan. Blijkbaar is dit nog een relatief goedkoop land om naartoe te reizen. Weet iemand bij welke touroperator je het best een reis naar Gambia boekt? Ook zouden we wat meer info willen over welke hotels aan te raden zijn en over het land in het algemeen (regenseizoen, enz...)
Alvast bedankt.

Bedankt voor het opzoekingswerk 8) Zelf had ik ook nog http://www.travelpoort.nl/ gevonden. Naderhand ga ik toch liever op reis met een traditionele reisagent - kwestie van daar ter plaatse niet te veel onverwachte problemen te krijgen. Misschien gaan we toch naar Senegal (bij Neckermann kan je die reis boeken)....
Groeten

Senegal zijn wij geweest (in 1999 alweer). Schitterend land, ik zou zo terug willen. Volgens mij is Gambia ongeveer hetzelfde. Je kan Gambia trouwens boeken bij Thomas Cook. Over hotel The Kairaba heb ik al lovende kritieken gehoord.
Misschien vind je wat meer informatie op VakantieReiswijzer of Holiday Check.

PS Als je nog nooit in zwart Afrika geweest bent is het wel een hele confrontatie, zeker wat armoede betreft. Aan de andere kant zijn er de schitterende couleur locale, de altijd vrolijke mensen en zo veel meer.

Terug
Bovenaan