Gastvrijheid in de VS

Zeker en vast!
De gastvrijheid is enorm.

Heb je nooit "de poolreizigers" gezien? 8)
[DLMURL]http://www.kanaaltwee.be/depoolreizigers/home.htm[/DLMURL]

Ik ga voor de zekerheid in september even zelf kijken ginder :D

Laatst bewerkt:
@ CollinJ,

Gastvrij zijn de Amerikanen zeker, maar bedenk wel dat het veel meer een oppervlakkige opvoering is dan een diepgaand gebeuren.

Wat het liften betreft, je zal toch nog even wat uren op het internet moeten doorbrengen en wat meer info hieromtrent opzoeken want dit is niet overal toegelaten in de States!
Om maar iets te noemen; in California is het verboden om op highways en freeways te liften. En je zal er misschien aanvankelijk niet lopen zoeken naar een lift, maar je zal er maar afgezet worden door iemand die je een lift verschaft en die een exit moet nemen.
En reken maar dat je op Amerikaanse wegen heel wat meer politie tegenkomt dan hier, dus niet zomaar denken ik ga ff een km proberen en reken maar dat je dan zeker bent van een lift :mrgreen:

Onderschat ook niet de afstanden in de States, als je ergens wordt afgezet en je wilt bv te voet verder naar het centrum, dan kan je wel even zoet zijn en neem het van mij aan, voetgangers trekken daar nogal gauw de aandacht, want iedereen neemt er de wagen en je valt onmiddellijk op omdat je niet doet als de rest.

Of je dan altijd door de 'safere' gedeeltes van een stad zal lopen is ook nog maar de vraag en als je het niet weet kan dat nogal gevaarlijk zijn!

Je geeft ook niet aan of je dat alleen gaat doen (De Poolreizigers waren altijd met 2 !!), hoe oud je bent en/of je al ervaring hebt in het liften dichter bij huis (bv Europa)

Als je toch een beetje op een speciale manier wilt reizen denk ik dat Greyhound iets meer zekerheid kan bieden om ergens aan te komen waar je van plan bent om naar toe te gaan.

Er zijn nog meer mogelijkheden om door het land te trekken, misschien iets duurder maar mij lijkt het wel veiliger.
En mochten de financieën het eea nog niet toelaten, de States lopen niet weg :lol:

Terug
Bovenaan