Georganiseerde groepsreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinevere

Member
Hey allemaal,

Ben op zoek naar reisgenoten die zin hebben in een georganiseerde reis. Ben afkomstig van Limburg, 35 jaar, veel interesse in cultuur en houd van voldoende comfort. Backpacking of low budget is dus zeker niet aan mij besteed. Bestemming: alles kan, voorkeur voor Europa of USA.
Heb enkele namen van organisaties in gedachten, maar kan hier natuurlijk geen reclame maken!
Wie geïnteresseerd is mag mij zeker een berichtje sturen.

Joske88

Member
Ik wel! Kriskras!!!
Voor georganiseerde reizen zijn meestal mensen die alleen gaan... Dus gewoon inschrijven! Je leert mensen wel vooraf kennen via vergadering...

Guinevere

Member
Kriskras heeft leeftijdsgrenzen waar ik al een hele tijd boven zit ;-).
En, hun accommodatie is voor mij niet comfortabel / netjes genoeg...idem Joker.

KrisKrasreizen

New Member

Beste, spijtig te merken dat je niet meer mee kan met KrisKras omwille van je leeftijd. (Tja we blijven een jongerenorganisatie, onze excuses :))
In verband met het comfort van de accommodatie willen we graag melden dat we dit jaar na jaar bekijken.
We beseffen dat dit belangrijk is op reis.

Hey allemaal,

Ben op zoek naar reisgenoten die zin hebben in een georganiseerde reis. Ben afkomstig van Limburg, 35 jaar, veel interesse in cultuur en houd van voldoende comfort. Backpacking of low budget is dus zeker niet aan mij besteed. Bestemming: alles kan, voorkeur voor Europa of USA.
Heb enkele namen van organisaties in gedachten, maar kan hier natuurlijk geen reclame maken!
Wie geïnteresseerd is mag mij zeker een berichtje sturen.
Hoi,

In welke periode zou je willen reizen?
Ik overweeg New York volgend jaar

Mark37

New Member
Hey Guinevere - ik ben ook nog op zoek naar een georganiseerde reis en dit in de periodes van 17/10 tot 25/10 en vanaf zaterdag 7/11 voor drie weken. Zijn dat nog opties voor jou

Dimitri25

Well-Known Member
Joker heeft reizen voor iedereen (go-26, dus t.e.m. 26), avontuur (26-45 ofzo) en kaap 46 ;-) en niet comfortabel genoeg? als je daarmee 3-sterren hotels ofzo bedoelt dan moet je zelf op reis gaan vrees ik :) en wat bedoel je met "niet netjes genoeg"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan