Georganiseerde reis voor juli of augustus 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

fioni

Member
Hello,
Ik ben een 32jarige kleuterjuf uit Vlaams Brabant die verzot is op reizen. ben gebonden aan de schoolvakanties.
Ik hou vooral van groepsreizen, organisatie via reisbureau,... Hou niet van met de rugzak rond te trekken. Alles geregeld dat heb ik graag!!!! Alleen vind ik maar alleen dus een gelijkgestemde ziel,die mee wil dat zou wel leuk zijn.
Ik heb al een beetje van de wereld gezien: Ethiopie, Vietnam, Cambodja, Cuba, India, Europese landen,.....
Ik zou graag nieuwe bestemmingen ontdekken: cultuur,bevolking,.... spreekt me vooral aan. Wil elk moment van de reis benutten: van bij het ontbijt tot 's avonds laat.
Wie heeft er zin om met mij mee te gaan?
Ik zoek iemand m/v tussen 25 en 35 jaar met dezelfde interesses,reisbestemming,....Er moet natuurlijk een klik zijn hé.
Reislustige groeten:good:

Hey

naar waar zou je willen gaan?
welke organisatie?
welke periode?
welk budget?

grtz
Emilie (v, 25j, oost-vlaanderen)

Hey,
Alvast bedankt voor je reactie: leuk dat er een reactie op komt.
Bestemming blijft voor mij gelijk, alleen wil ik graag ergens naartoe waar het warm is en waar ik nog niet ben geweest. Zie vorig bericht wat mijn vorige bestemmingen zijn geweest oa: Ethiopie, Cuba, Cambodja, Vietnam, Spanje, Griekenland, India,Portugal,.... De wereld is nog zo groot om telkens naar hetzelfde te gaan. Mss vinden we wel een bestemming die ons alle twee leuk lijkt.
De periode is schoolvakanties:juli en augustus. Enkel eerste week juli en laatste week augustus moet ik vrij houden.Rest kan ik altijd.
Budget: met twee hoef je al geen single toeslag te betalen als je op 1 kamer slaapt hé dus dat is mooi meegenomen, budget speelt ook geen rol voor mij.
Neem hoogstenstot 3000euro en dat is al veel hé.
Ben al telkens met Neckermann werledreizen geweest,ben er tevreden van, leuke gevulde programma's en Nederlandstalige gidsen,schappelijk van prijs en kleine tot middelgrote groepen(tot 20 personen).
Ik sta open voor suggesties, nieuwe reisorganisatie...
Wil gewoon niet alleen op avontuur vertrekken,met twee in een groep is vele leuker.
Hopelijk liggen je verwachtingen in dezelfde lijn en lees ik nog iets van je.
Vele groetjes,
Fioni xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan