Georgie september 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM12339
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM12339

Guest
Hallo mede avonturiers,
Ik zoek vanaf eind augustus tot 12 september, een reisgeno (ten) voor Georgie. De hele periode kan, maar hoeft niet, een paar dagen optrekken kan ook. Het reisplan is zich nog aan het vormen. Voor nu: Tiblisi; Tusheti; Javakheti; Svaneti en als het lukt Vashlovani. Ik wil me verplaatsen op diverse manieren (als dat coronawise kan): Marshrutka, trein, jeep.
Overnachten doe ik zo goedkoop (maar wel zo fris) mogelijk, niet (meer) qua budget, maar dat vind ik een sport. Om dan toch dat pareltje te vinden. En ik vind het zonde van het geld. Al is een nachtje luxe tussendoor na veel ontberingen, wel iets wat ik doe. Er zijn veel guesthouses, waar je veel privacy hebt. De bevolking is arm, heel vriendelijk en super blij als je er bent. Je komt er niets tekort. Het eten is veel en heerlijk.

Tot nu toe kun je reizen, met vaccinatie, naar Georgië en weer terug, zonder quarantaine aan beide zijden.

In 2019 ben ik alleen, backpackend door Georgië getrokken. Het is er prachtig, authentiek, nog onondekt, veel verschillende soorten landschap.
Ik zoek:
een vrouw of man 35 - 50 jaar.
ik ben van het avontuur en de paden af.
brede interesse: wandelen; natuur; vogelaar; musea; locale mens/eten/gebruiken; kerkje; dagje relax/spa/strand.

Ik sta er ook open voor, om er heen te liften/met de vrachtwagen chauffeur mee/met de trein/roadtrip. Om wat minder foodprint achter te laten en dat is al een avontuur op zich.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan