Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Georgië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan41

Member
Hoi!
Vanaf eind juli start voor mij de zomervakantie weer. Ik dacht eind juli/ begin augustus richting Georgië te gaan (vaccinatiebewijs is genoeg om binnen te komen) en o.a. de klassieker van Mestia naar Ushguli te hiken. Verder weinig concrete plannen en veel ideeën (variërend van Abchazië tot via Turkije en Bulgarije weer naar huis reizen). Handigst lijkt me om een 4WD te huren om rond te reizen.

Hoi ik ben joep Jansen heb perfecte kleine 4wd camper .Ik wil rondje Zwarte Zee ga alleen ben 61 .Heb 2 mountainbikes bij me geen haast geen vaste route Ik wil starten via Polen ukranie dan Georgië misschien gedeeltelijk mee ? Bel me maar als je interesse hebt 06 51508460. Groetjes.

Kom je door Rusland heen? Ik begreep van het consulaat dat ze nog geen toeristenvisums uitgeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...