Gewoon weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke1985

New Member
Heyhey
Ik heb verlof van:
- zondagavond 28 maart tot woensdagavond 31 maart
- 7 april tot 9 april
- 12 april tot 14 april
- en van 19 tot 24 april (een ganse week:good:)

In mei kan ik ook nog verlof nemen.
Het zijn korte periodes vrij, maar toch lang genoeg voor een korte vakantie, vb citytripje, actieve vakantie, ...
Hou van zowel actieve vakanties, terrasjes, cultuur opsnuiven, dorpjes verkennen, op stap gaan, aan het zwembad liggen, .... een beetje vanalles dus.
Naar waar maakt niet uit! Alle ideetjes en voorstellen zijn welkom!:biggrin::cool:

Ben een 24 jarige meid. Hopelijk tot snel!

xxx
Anneke

Hey

Hoihoi

Dag Anneke,
ik ben de Stef, uit Sint-Niklaas, 27 jaartjes jong en al een tijdje op zoek naar een reisgenoot.
Zelf ben ik wielertoerist en rijdt ik regelmatig grote toeren met m'n koersfiets.
Aangezien je een vakantie zoekt met wat vanalles en nog wat, sprak me dat wel aan. Misschien ben je wel geïnteresseerd in een meerdaagse fietstocht bv? Je hebt waarschijnlijk geen koersfiets, maar dat is geen probleem, ik heb er twee, dus effe aanpassen aan jouw lengte en klaar is kees.
Of met de gewone velo natuurlijk.
Ik ken prachtige ritten in Henegouwen, Limburg, Ardennen en noem maar op.
Natuurlijk ben ik ook te vinden voor andere vakantie, zoals wandelvakanties, een citytrip naar bv Rome, Parijs,.... of gewoon lekker lui aan een strand gaan liggen.
Enfin, ik ben voor zowat al jouw ideën te vinden.
Ook in alle door jou genoemde periodes ben ik vrij!

Laat gerust iets weten,

Alvast zonnige, sportieve en culturele groeten!!

Laatst bewerkt:
vakantie in juli?

Hey dag Anneke,

Ik ben ook 24 en heb de laatste twee weken van juli verlof? Heb jij ook nog verlof deze zomer. Zin om dan op vakantie te gaan.
Ik ga graag naar de zon, vb Turkije, maar mag ook iets anders zijn.
Als je intresse hebt laat zeker iets weten.

Groetjes,
Manja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan