gezellig reizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofie88

New Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar een leuk persoon om een gezellig reisje te maken om er even tussenuit te kunnen.
Liefst niet in het hoogseizoen, ik hou het liefst niet te duur.

Wat is mijn gedacht hiervan: een reisje niet te ver om te beginnen. iets zoals Griekenland, Spanje, Turkije, ...
Dit in een zeer ontspannen sfeer, gezellig aan strand of zwembad genieten om erna lekker te gaan dineren. Er mogen wel actieve dagen bijzitten met excursies of de lokale cultuur gaan opzoeken. Kortom een ongedwongen leuke ontspannen vakantie.
het zou de eerste keer zijn dat ik het op deze manier doe, dus wil ik zeker voorafgaand meermaals afspreken. Ik zoek een levenslustig persoon tss 25/30j denk ik, maakt niet zo uit.

Ik zelf ben 25j uit Oost-Vlaanderen en hou er wel van iets te ontdekken, maar ga me nog niet in het ondiepe wagen ;)
Ik hou wel van wandelen en sporten, dieren. Ben graag met mensen in contact maar ik blijf de rust zelve. Ben een spontaan persoon maar zal ook niet als eerste op het podium kruipen.

tips, ideen, intresses zijn altijd welkom!

Sofie

Hallo,

Ik ben 24 jaar bijna 25 jaar uit Oost-Vlaanderen ook. Ik ben op zoek naar een reisgenoot om samen met me naar Gambia te gaan in groepsreis. Gambia schrikt je mss af omdat het verder is dan Europa. Maar ik wil dolgraag terug naar Gambia, mijn hartje is er achtergebleven. Zelf verkies ik om in september-oktober te reizen.

Moest je intresse hebben, laat zeker iets terug weten.

Lara

Hallo,

Ik ben 24 jaar bijna 25 jaar uit Oost-Vlaanderen ook. Ik ben op zoek naar een reisgenoot om samen met me naar Gambia te gaan in groepsreis. Gambia schrikt je mss af omdat het verder is dan Europa. Maar ik wil dolgraag terug naar Gambia, mijn hartje is er achtergebleven. Zelf verkies ik om in september-oktober te reizen.

Moest je intresse hebben, laat zeker iets terug weten.

Lara
Lara
Dank je voor de reactie. Maar zoals je zelf zegt. Dit schrikt me af en ga ik dus niet doen. Ik wil het graag ook niet duur maken.
Toch bedankt voor je aanbod!

Grts sofie

Hey Sofie,

Net zoals jij ben ik van plan om dit jaar buiten het hoogseizoen naar een bestemming aan de Middellandse zee te trekken. Een vakantie met enkele passieve en actieve dagen is daarbij ideaal. Bestemmingen heb ik momenteel nog niet bekeken, maar ik sta voor veel open. Enkel de zon is een vereiste! :)

Zelf ben ik momenteel ook 25 jaar, sport ik graag en beschik ik over een positieve ingesteldheid. Ook voor mij zou het de eerste maal zijn dat ik op deze wijze een reis regel, dus op voorhand enkele malen afspreken lijkt mij geen overbodigheid. Bij interesse stuur je maar een bericht!

Grtz Freek

Hi Sofie
Welke tips heb je nodig ? Voor welke land(en), meer bepaald ?
Groetjes:)
Gecko

Hi Sofie,

Ik ben een man van 38 en zelf ben ik al verschillende malen naar Luxor geweest en dit is eigenlijk een vrij goedkope oplossing, zolang je niet in de hotels zit.
Als je wil kunnen we daar naartoe

Hoi,

Ik ben geintresseerd in de goedkoopste reizen, prijs kwaliteit. als er maar zon, zee strand en vooral warmte is!.
De Periode die ik wil gaan, moet in groot verlof zijn, omwille prijs en drukte. Ik wil iets zien op reis maar hou nog van rust.
Maar tot nog toe ben ik vrij onzeker hierover om het zo te doen + mogelijkheid dat plannen gewijzigd worden en ik een festivaljaar doe.
voorstellen blijven welkom!

grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan