Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht avontuurlijk ingestelde vrouw 45-60 gezocht voor camper trektocht in de winterperiode.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reindert

New Member
Goededag mede reisgenoten!!!!!

ik zou het gezellig vinden om voor komende winter een vlotte reisgezel (v) te ontmoeten.

Eens kijken of we een klik hebben om samen te gaan reizen.

Mijn idee is om in het zuiden, Spanje, Marokko, Portugal of de laars van Italie met buscamper te bezoeken.

Komend voorjaar richting Montenegro, Servie of zo............of heb jij een gave bestemming in gedachte......???

Friesse wateren met open boot trekt mij ook.

Genieten van de zon, zwemmen in de ochtend en/of avond in de zee of meer,vrij staan op mooie plekjes, wat bbq of roerbak maken.

Heb liever mijn wandelschoenen aan dan steden en terrasjes bezoeken.Is ook leuk,maar voor een keertje.

Ik ben meer richting primitieve dan luxe.

Ben rustige slanke man van 55, rook en drink niet,zit niet vast aan bepaalde periodes.

Zou t misschien bij je passen???Laat eens wat van je horen, niet geschoten is altijd mis!!!

vriendelijke groet, Reindert.

dag reindert,
ik ben sonia.demeester at telenet.be ik woon in gent (Belgie ) en ik ben 68 jaar
voor mijn scheiding had ik ook een camper
het camperleven is mij dus niet onbekend
vandaar mijn reactie

groetjes van sonia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...