Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

gezocht,jazzmaatje om naar new york te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jazzfreak

New Member
ik zoek een jazzmaatje om in 2023 naar new york te gaan.leeftijd,tussen de 50 en 60 jaar.

Laatst bewerkt:
Hallo Jazzfreak, wat leuk. Ik ga in september dit jaar naar Valencia maar wil zeker in 2023 naar NY..ben ook jazz liefhebber.

Dag Emily,ik ben een echte jazzliefhebber en wil dan beroemde jazzclubs bezoeken in New York.gr,Arjan de groot.

Leuk dat jullie naar NY gaan! Ben er eerder geweest en wil graag weer terug, weet nog niet of dat september wordt. Ook zoek ik behalve jazz, nog reismaatjes voor overige excursies/uit eten. Als ik er volgend jaar rond die tijd zit, wil ik zeker mee op jazzclub tour. Groetjes Emily

Dag mensen,ik zoek mensen die in New York een jazzclub willen bezoeken.ons plan is om 2023, september naar New York te gaan.samen met mijn vrouw.groeten van Arjan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...