1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gezocht: low-budget reisgenoot

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Simone, 16 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simone

Simone New Member

Hoi hoi,

Ik ben Simone, 17 jaar en ben op zoek naar iemand die volgend schooljaar een jaar er tussen uit wil, in de vorm van een low-budget reis naar -we zien wel waar we uitkomen-.

Met low-budget bedoel ik ook echt liften en wildcamperen en dergelijke.

Heb je interesse, stuur me dan een mailtje met iets over jezelf erin, je verleden, je heden, je toekomst.

Mvg
    Simone

2. kichilias

kichilias New Member

hey

Hey,

Het leek mij wel even interessant om te reageren aangezien jij uit bent op low budget, wild kamperen, liften... Ik vertrek namelijk 27 juli (bijna dus) richting Barcelona maar mijn reisgenoot kon plotseling niet meer. Eigenlijk zie ik het alleen allemaal veel minder zitten dus moest je just wat geld over hebben voor een vliegtuig richting Spanje zouden we ons misschien wel bangelijk kunnen amuseren! Je kan ook iets later afkomen als het niet meer zou lukken. Moest je nog maar een klein beetje interesse hebben mag je het mij zeker laten weten!!! Ah ja ik ben meisje van 23 en wil mij gewoon amuseren en veel plezier maken. Het zou heel leuk zijn want wild kamperen en liften zie ik niet zitten als ik alleen ga!

groetjes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina