Gezocht naar reisgenoten van ong.21 naar Australie/Nieuw zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Headmassster

New Member
Halo ik heb als intrimer gewerkt voor een paar maanden, dus ik heb nu wat geld kunnen sparen en ik zou graag in october ofzo eerst naar australie wille en daarna mss naar nieuw zeeland! Als iemand nog meewilt (liefst iemand rond mijn leeftijd 21) dan kan het mss plezanter worden dan alleen reizen, we kunnen altijd wel zien of we ginder bijeenblijve of ni... is zeker geen verplichting!
Als er kandidaten zijn laat maar iet wete op dit forum of op mijne mail [email protected]

btw. Ik heb totaal niks gepland, ik begin van 0, dus alle info over:
ticketprijzen
Locaties
Werk enz.... IS ALTIJD WELKOM!!!
Ale ik zal is eraan beginne se! :)
bedankt mvg Makke!

Halo ik heb als intrimer gewerkt voor een paar maanden, dus ik heb nu wat geld kunnen sparen en ik zou graag in october ofzo eerst naar australie wille en daarna mss naar nieuw zeeland! Als iemand nog meewilt (liefst iemand rond mijn leeftijd 21) dan kan het mss plezanter worden dan alleen reizen, we kunnen altijd wel zien of we ginder bijeenblijve of ni... is zeker geen verplichting!
Als er kandidaten zijn laat maar iet wete op dit forum of op mijne mail [email protected]

btw. Ik heb totaal niks gepland, ik begin van 0, dus alle info over:
ticketprijzen
Locaties
Werk enz.... IS ALTIJD WELKOM!!!
Ale ik zal is eraan beginne se! :)
bedankt mvg Makke!

Ik heb ni kunne slape, dus heb ik maar ticketprijzen opgezocht van een betrouwbare website (heb ik al ervaring mee gehad en de prijs is redelijk cheap van 800 tot 900 :good: heen en trug! heb berekend op heen 1ste october en trug 1Feb)

als ge nog iet goedkoper vindt mag je altijd late wete!

grz

Hoi,

Mijn naam is Laura en ik zou graag in januari voor een drietal maanden naar Australie gaan. Op welke site boek jij je vlucht dan, dat die zo goedkoop is?

Groetjes!

Hoi,

Mijn naam is Laura en ik zou graag in januari voor een drietal maanden naar Australie gaan. Op welke site boek jij je vlucht dan, dat die zo goedkoop is?

Groetjes!

Travelstoremaker.com echt nen bangelijke site, die zoekt automatisch naar goedkoopste vliegtickets van alle vliegmaatschappijen, en zeker te betrouwen want ik heb vorig jaar tickets naar U.S geboekt ook voor 700 en da was genne zever!
:frown: ik ga mss niet naar australie want der is iets tusse gekome, dt zou jammer zijn want ik kan de ticktes boeken voor 600 euro! Mijn plan is eigenlijk van brussels nen tgv naar londen pakken (30euro heen en trug) en dan voort met den taxi ofzo naar heathrow! goedkooper kan echt niet zijn denkik!:cool:

Hi
overmorgen vertrek ik en dan ben ik weg voor 3 maand Yeeeeeeeeaaah! Als ge later vertrekt en toch met mij wil reizen, afspreke of gewoon pintje gaan drinke Laat dan maar iet wete! Check out mijnen blog http://australianshereicome.blogspot.com/ dan kan je ook volgen waar dak zal verblijven!
Anyway mijne main plan is gewoon 2 weeken in sydney verblijven van daar uit huur ik een auto en dan naar de uluru mountain in de Outback rijden en dan trug naar sydney of wel Melbourne en daar nieuwjaar vieren en na nieuwjaar naar Tasmanie, if your somewhere the same track let me know!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan