filip2block
Active Member
De zomer is nog maar net achter de rug of de winter begint al te popelen om langs te komen. Een ideale gelegenheid dus om een korte wintervakantie te plannen. Aangezien ik (m, 32, Antwerpse) geen skiër ben en met oudejaars al plannen heb, zou ik graag van 22 december tot en met 28 december buiten komen. Concrete plannen heb ik niet, zolang het maar budgetvriendelijk is. Dat kan een wandelvakantie zijn, een liftvakantie of een citytrip en dit met het vliegtuig, de auto of de trein.
Ik ben zelf een ervaren reiziger: afgelopen zomer heb ik 7 weken doorgebracht in de VS (roadtrip, natuur en de steden), vorig jaar met de paasvakantie ben ik naar jaarlijkse gewoonte een stukje Santiago route gaan doen en de zomer daarvoor heb ik in Montenegro (avontuur en liften), Sicilië (couchsurfen), Scandinavië (steden en kajakvierdaagse) en Rusland gezeten...
Ik ben zelf een ervaren reiziger: afgelopen zomer heb ik 7 weken doorgebracht in de VS (roadtrip, natuur en de steden), vorig jaar met de paasvakantie ben ik naar jaarlijkse gewoonte een stukje Santiago route gaan doen en de zomer daarvoor heb ik in Montenegro (avontuur en liften), Sicilië (couchsurfen), Scandinavië (steden en kajakvierdaagse) en Rusland gezeten...