gezocht: reisgeno(o)t(e)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja

New Member
Hey allemaal ...:tongue:

Ben een zotte, spontane & toffe 27-jarige meid die geniet van het leven, graag plezier maakt en graag reist.

Ben op zoek naar een paar medereizigers (m/v) die met mij een reisje willen maken naar bijvoorbeeld Kroatië, Jordanië, Australië, VS, .. IK sta ook altijd open voor andere suggesties. Liefst in periode sept - okt voor 2 weken

Spreekt dit je aan, aarzel dan zeker niet om contact met me op te nemen.

Groetjes en hopelijk tot hoors:good::cool:

Hey

Ik ben ook een meisje van 27 en zou heel graag net als jij in september of oktober nog op reis gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Amerika of Cuba. Een georganiseerde rondreis zie ik zeker zitten, maar dat hangt een beetje van de organisatie en de prijs af. Maar als je een concreet voorstel hebt, ben ik zeker geïnteresseerd!

Grtz,
Vanessa

amerika of cuba weeral zo ver :p
cuba moet nog leuk zen maar is wss 3 weken dusja..
bij neckermann heb je zo ook begeleide reizen
of joker al is dat laatste in hutten, campings en tenten
waar ik niet zo voor te vinden ben...

Er zijn hier inderdaad al een paar landen de revue gepasseerd die redelijk ver zijn. Maar er zijn dan ook heel veel landen die de moeite waard zijn om te bezoeken. En ver of niet, eens je ze bezocht hebt kan niemand dat je nog afnemen , toch? Ikzelf ben al heel ver gevlogen (nieuw-zeeland e.a), en telkens keek ik ook een beetje op tegen de lange vluchten maar je krijgt er zoveel voor terug dat ik dat er met plezier bij neem. Want ik kan je wel zeggen: de reizen die ik al gemaakt heb waren allemaal ver en niet echt goedkoop maar ze waren wel redelijk luxueus en ik heb er heel mooie herinneringen aan!! :good:
Dat moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken maar ik kan je wel vertellen dat je heel wat mist als je ver reizen niet ziet zitten. :wink:

Hello

Dag Tanja,

Heb juist hier een bericht geplaatst voor een reisgenote richting Azie..meer bepaald Thailand maar andere opties staan open :)

Zelf 26 en vrouwelijk :)
Nog geen doorgewinterde reizigerster enkel Europa maar wil de rest graag verkennen

Ideale periode voor te vertrekken voor mij september...

Groeten Annelies

Interesse? [email protected]

ja mijn voorkeur gaat uit naar amerika dan:), maar moet nog eens rondzoeken met welke organisaties dit mogelijk is, de prijzen schommelen toch al gauw rond 1800 euro.

maar je mag me altijd toevoegen als je wil hoor [email protected]

tot gauw
xxx
Ik ben ook een meisje van 27 en zou heel graag net als jij in september of oktober nog op reis gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Amerika of Cuba. Een georganiseerde rondreis zie ik zeker zitten, maar dat hangt een beetje van de organisatie en de prijs af. Maar als je een concreet voorstel hebt, ben ik zeker geïnteresseerd!

Grtz,
Vanessa

reisgenoot zomer...?

hey,
ik heb wel al veel gereisd, en heb wel interesse in je voorstellen, maar alleen als het geen begeleide reis is... het is allemaal makkelijk te doen, en het kost een pak minder.. dit jaar kan ik 3 a 4 weken weg in juli/augustus.. heb wel al wat gezien, maar er is nog heeeeeel veel te verkennen..
dit jaar zou ik combi us/canada (bv vancouver en wat parken) met hawaai wel willen doen... maar kan evengoed colombia, brazilie, indonesie zijn..
in januari dan beter de zuidelijke landen... patagonie, zuidafrika en rondomliggende landen, west australie,...
Moest je in iets interesse hebben laat het me weten!
grtjes
inge

hey, ik ben hier net nieuw en zag je oproepje staan. Ik wil eens heel graag naar Kroatië toe gaan en de rest sprak me ook aan hoor. Ook de periodes waarin jij wil reizen staan me zeker aan. mocht je meer willen willen weten mail me dan gerust.
Ik wil graag op reis maar niet alleen en zo wil ik ook gaarne nieuwe mensen leren kennen om op reis te kunnen gaan. Misschien klinkt het het impulsief, maar waarom niet?

groetjes tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan