Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht: reisgenoot motorreis Alpen drielandenpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenabie

New Member
Mannekes, dit onderstaand berichtje was een oproepje van vorig jaar, t was n super trip trouwens.
Dit jaar sla ik even over wegens verbouwingswerken, maar vanaf volgend jaar haal ik het stalen ros terug uit voor n paar duizend kilometer. Wie weet waar rijden we dan naartoe.

Yow!
Tussen 16 en 31 juli reis ik met de motor (VFR800) naar het duitstalig Alpengebied (Oostenrijk, Zwitserland, Italië) om lekker te genieten van het betere bochtenwerk. Het zou tof zijn als iemand wil meerijden (heel de reis of gedeeltelijk), kwestie van toch wat babbels te doen tijdens de rustmoment en bij pot en pint.
Ik geniet wel van een beetje sportief rijden met een zekere adrenalinestijging, maar de openbare weg is voor mij geen racebaan.
Voor slaapgelegenheid sta ik open voor tent, boerderij en kleine pensionnetjes.
Lijkt je dit iets, stuur gerust n mailtje voor verdere kennismaking (leentje_gansbeke@hotmail.com).
Greetz, Leen

Laatst bewerkt:
Motortrip naar Alpen en/of Dolomieten..

Hallo Leen,

Ik lees dat wij dezelfde interesse hebben, doch heb toch graag wat meer info..

Zelf plan ik in 2008 diverse motortrips naar Frankrijk (o.a. "Route des grandes Alpes" en "Route Napoleon") en Italië (Toeren in de Dolomieten)..
Ik heb een uiterst rustige rijstijl (past dat bij de jouwe ?), en beschik voor mijn reizen over 3 niet-nieuwe motoren BMW (K75S van 1993, K1100LT van 1995 en R850RT van 2003).. overnachten doe ik volgens de gelegenheid (tent, bed & breakfast of hotelletje)..

Snelheid is voor mij absoluut niet belangrijk, maar wel het avontuur en de natuurbeleving..

Ik stop regelmatig voor het nemen van foto's.. terrasje doen.. enz..

Ik ben man - 51 jaar oud -, maar jong van hart en geest..met humor en relativeringsvermogen.. ik woon en werk in Leuven..

Graag verneem ik meer van jou om te zien of een trip samen mogelijk is..

Mvg,

Luc

n jaartje verbouwen

Beste Luc,
mijn oproepje is er eentje van vorig jaar, maar blijft blijkbaar steeds maar op de site staan..
Dit jaar moet ik effe prioriteit maken van verbouwingen aan mijn huisje, dus pas volgend jaar zal er terug ruimte zijn om te reizen. Wie weet zet ik dan wel terug n zoekertje...
Veel succes in je zoektocht naar compagnons.
Leen

Deze zullen we maar sluiten omdat deze toch niet meer van toepassing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...