Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht: reisgenoot om Latijns-Amerika mee te ontdekken!

• Onderwerp starter Onderwerp starter TiTo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TiTo

New Member
Hooooolaaaaaa

Ben 'n meisje van 25 jaar en heb vanaf begin 2011 7 maanden loopbaanonderbreking aangevraagd (en gekregen!!!) om rond te trekken in Latijns-Amerika! Ben al 2x in Ecuador geweest en heb beslist dat het nu dringend tijd is om de rest ook eens te bekijken
Op mijn planning staat: Ecuador (om spaans wat bij te schaven in school en Cotopaxi rond te trekken!) Peru, Bolivia, Chili, Argentinië en Cuba! Ik hou van Che Guevara duz Cuba wil'k doodgraag doen, maar weet dat dat wat uit de richting ligt Duz i shall see!! De rest is daarentegen perfect op het pad en het zou een enorm avontuur moeten worden! Mensen leren kennen, zowel locals als gringo's, hiken van 1daagse tot 1 weekse in alle soorten Parques Nacionales en rondom, surfen waar mogelijk, enorm wat cultuur en geschiedenis opsnuiven, mijn spaans bijschaven, mij te pletter amuseren, genieten van de lange busritten en de mooie uitzichten, mezelf verliezen in de ongelooflijke natuur... Kortom, gewoon Latijns-Amerika ontdekken
Ik zou begin februari willen vertrekken en half september willen terugkomen!!!
Moesten er geïntresseerden zijn om dit samen met mij te doen Stuur me gerust een mailtje!!! Of FB me maar (gittelibon@hotmail.com)

Beeeeesooooo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...