Gezocht reisgenoot/ -ote Spanje - rondreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie

Member
Hallo,

Ik zoek een reisgenoot/ - ote voor Spanje, periode juli/augustus.
Leeftijd: gelijkaardig : 25 - 35 jaar.
Duur: Ongeveer 2 weken.
Ik zou heel graag een rondreis doen, met stops in verschillende mooie steden als Figueras, Zaragoza, kust Alicante..., eventueel ook Balearen...

Enfin, de regio staat nog niet helemaal vast. Maar Spanje wordt het zeker, ook vanuit professioneel oogpunt (lesgever Spaans).
Zijn er nog Spanje-fanaten hier?
Heel graag ook de iets minder gekende steden van Spanje, dus niet zozeer Barcelona of zo, maar charmante bergdorpjes en andere interessante bezienswaardigheden...

Graag iemand die interesse heeft in cultuur, maar ook eens graag luiert aan strand, zonnebaadt..., beetje shoppen... En ik ben geen uitgaanstype...

Mvg,
Sophie

Spanje

Dag Sophie,

Het voorstel van jouw idee is leuk en komt eerlijk over, zodanig dat ik me hiervoor registreerde op dit forum.

De periode is goed alsook de rondreis in Spanje om te genieten van de plaatselijke cultuur en te ontspannen.
Spaans praten tja in vroegere tijden Spaanse cursus gedaan, was er niet schitterend in toch is het mooie taal om te spreken alsook te luisteren. Als het u past verneem ik graag een reactie
Mvg Chris

Hey, nog steeds op zoek? ik ben zelf ook op zoek naar iemand om mee rond te reizen...voor mij zelf gaat einde augustus makkelijker zijn.
Ik ben iemand die graag rondtrekt....heb jaren in de chiro gezeten en weet wel wat me te wachten staat...ik ken een aardig woordje spaans maar niet genoeg meer en zo kan ik het ook nog s terug opnemen. (Ik heb zelf 5 maanden in Spanje gewerkt als animator in een hotel 2 maanden Mallorca en 3 maanden in Tenerife)
Wat jij allemaal wil doen spreekt me zeker aan....
Laat maar iets weten of mail gewoon als t je aanstaat en dan zien wel....

greets tom

reisgenoot gezocht

dag Sophie, ik zou graag volgend jaar een reis willen maken naar bijvoorbeeld, las vegas, canada, japan, hong kong, china etc... Ik zoek dus ook een reisgenootje. Ik ben 34 jaar en ben geen uitgangstype. Ik ga niet aan het strand zitten zonnen , ik wil shoppen en cultuur opsnuiven :good:.
Misschien dat onze profielen samenpassen :tongue: !

groetjes
Sharon

hallo Sophie,

Ik ben van plan om met een groepje nog dit jaar enkele dagen naar het zuiden van Spanje te gaan. Momenteel zijn er nog 2 andere geïnteresseerden.

Mocht je zin hebben om mee enkele dagen naar Granada en de Sierra Nevada te trekken, laat maar iets weten.
Wij hadden als vertrekdatum 11 of 12 december en als retourdatum 15 of 16 december (2009).

Vele groeten

Wim, 32 M, uit de provincie Antwerpen.

Dag Sophie

dag MiepMiep

ik zoek ook een reisgenoot.

Ik ben Sharon , een aziatische , 33 jr, afkomstig uit Antwerpen.

ik zou graag naar japan, hong kong, china, us, las vegas, canada etc etc willen gaan.

Jouw profiel ziet er al interessant uit.

Ik hou van lezen, reizen en koeken en eten, mmmm.
Ik hou ervan om cultuur te leren kennen.

Ik hou niet van dansen, dus uitgaan tot de late uurtjes is niet aan mij besteed. En ik lig ook niet graag op het strand of zo.

Ik geniet van lekker eten, shoppen en heel veel cultuur opsnuiven.

ik zou ook elke avond op een deftig uur terug in het hotel willen zijn.
Ik zou het elke avond willen houden tot max 23à 24u.
Kwestie om uitgerust te zijn voor de volgende dag.

Is dit ook waar jij mee kan leven?
zo ja, schrijven maar!

gr
Shar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan