Gezocht! Reisgenote voor de zon in maart 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hallo!

De laatste week van maart zou ik graag voor een week a 10 dagen naar de zon trekken. Genieten van de zon, boekje lezen aan het zwembad, cocktail drinken in de poolbar... Lekker relaxen :)

Bestemming kunnen we samen beslissen, ik denk bijvoorbeeld aan de Dominicaanse Republiek, Jamaica, Zanzibar, Gambia, Kaapverdische eilanden,... Ik sta voor alles open!

Ik ben 36, afkomstig uit Turnhout. Een reisgenote van ongeveer de dezelfde leeftijd zou ideaal zijn.

Interesse? Stuur me gerust een berichtje!

Groetjes,

Inge

Hoi Inge,

Ik ben 40 en oorspronkelijk van Herentals...

Woon nu in Leuven...

Misschien eens ergens kennismaken?

Ik zelf kan een 10 tal dagen zon best gebruiken

Vraag is, of je een aparte kamer ziet zitten, zodat ik me 's avonds ook wel eens kan terugtrekken?

Desnoods iemand in de leefruimte (openklapbare zetel?),

als 't over een appartementje gaat...

Heb wel geen ervaring met reizen buiten Europa.

Turkije is't verste, en Noorwegen en Tenerife...

Vriendelijke groeten

Ellen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Ellen,

Ik zou het zeker hebben zien zitten om met jou af te spreken. Ik leer altijd graag nieuwe mensen kennen die ook graag op reis gaan.

Alleen, ik heb twee weken terug een reis vastgelegd voor eind maart. Er kwam geen reactie hier op het forum en er was nu vroegboekkorting, dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen :-)

Toch bedankt voor je berichtje!

Groetjes,

Inge

Hoi Inge !

En naar waar is het geworden?

Als je terug bent, en je zou het zien zitten om eens kennis te maken, altijd welkom...

Al is't voor 2019 ofzo...

Mijn vriend kan niet elk jaar op reis, en soms kriebelt het...

Ik heb zelf geen kinderen... mijn vrienden wel.. of ze willen niet zonder hun vriend/ man/ partner...

Vriendelijke groet

Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan