Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

gezocht reisgenote voor korte auto-vakanties in Duitsland en omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Frohlich

New Member
Ik ga graag op pad met mijn auto voor korte vakantietrips met hotelovernachting in Duitsland, Luxemburg en/of Nood-Frankrijk of Oostenrijk.
Ben op zoek naar een reismaatje die het leuk vindt om mee te gaan (50 - 80 jaar).
Ik ben een man van 80 met veel ervaring op de weg in Europa, goed gezond en goed bij de tijd.
Wanneer (periode) maakt voor mij niet uit, maar bij voorkeur niet in de schoolvakanties.
Geen verplichtingen, gewoon voor gezellig er op uit. Spreekt dit je aan dan lees ik graag je bericht.

Dag Paul, ik ben een vrouw van 76 jaar uit omgeving 046. Allang wil ik graag een of meerdere autoreizen maken door Europa. Helaas durf ik niet te rijden en heb ik geen auto. Ik heb wel gereisd maar naar mijn smaak te weinig. Het lijkt me geweldig als je mij als reismaatje mee zou willen nemen. Behalve dat ik geen lange afstanden of erg snel kan lopen ben ik verder ook gezond. Ik denk dat ik gemakkelijk in de omgang ben.
Ik hoop op een verdere kennismaking..

Hallo Paul,
jouw berichtje spreek me erg aan. Ik zoek ook een reisgezelschap. Ik heb al heel veel gereisd en zoek het nu wat kalmer aan te doen. Europa is nu aan de beurt. Ik ga regelmatig naar Duitsland en Frankrijk. Ik zou graag half mei of begin juni er eens tussenuit willen. Ik heb brede interesses, stel eens iets voor.
Groetjes Mucken

Goedenavond ,bedankt voor je snelle reactie. Volgens mijn inschatting ben je de vrouw di ik zoek. Ik wil je wel even bellen als ik je nummer weet
Ne goede nacht toegewenst.. Groetjes Paul

Hallo Mucken, ik ben ook niet so goed en kan niet met deze website over weg. Als wij verder communiceren wollen moet je telefoonnummer hier opzetten. Voor je medewerking mijn dank. Groetjes Paul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...