Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Gezocht: Reisgenoten Oezbekistan zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

VincentD

New Member
Hey,
Zin in avontuur, cultuur en natuur? Ik (m, 26j) zou namelijk deze zomer (juli-augustus) heel graag naar Oezbekistan trekken, maar vind niet direct personen die bereid zijn om me te vergezellen naar deze onbekende parel. Graag had ik een rondreis gemaakt naar verschillende UNESCO steden gelegen op de zijderoute, wat natuur gaan opsnuiven in de bergen en bezoek van het Aralmeer (grote ecologische ramp waar bootjes letterlijk op het droge werden gelegd). Gezamelijk zullen we er wel uit komen hoe de route er finaal zal uitzien.
Aarzel zeker niet om contact met me op te nemen als je dit avontuur ziet zitten. Altijd leuk om nieuwe 'like-minded' mensen te leren kennen.

Groeten,

Vincent

Hey
Oezbekistan staat al lang op mijn verlanglijstje en ik zou me onmiddellijk kandidaat stellen om mee te gaan, ware het niet dat ik al heb toegezegd voor een reis naar Nepal en Tibet! Jammer.
Als je het moest zien zitten om een jaartje uit te stellen dan ga ik mee

Beste Vincent;

Ik heb wel interesse, maar ben wat te oud voor jouw denk ik -). Op reisgenoten.net staat er iemand (32) die ook naar Ouzbekistan wil in de periode die jij voorstelt; Ik heb haar ook gecontacteerd.

Groetjes,
Rachel2012

Leuk dat er toch wat interesse is!
Ondertussen ook nog goede tips gekregen via dit forum. Blijkbaar is het in de zomer heel warm (wat wil wel had verwacht) tot temperaturen van 45°C en meer (dat had ik niet direct verwacht). Hierbij ben ik momenteel aan het overwegen om tijdens de herfst te reizen (oktober-november).

Ik ben 23 (v), en ik was op zoek naar een leuke reis voor deze zomer. Oezbekistan klinkt hemels! Zelf heb ik geen vrienden die dezelfde reisinteresses hebben als ik, dus zocht ik iemand die mee zou willen met mij, of waar ik bij aan kon sluiten.

Ik ben ZEKER geïnteresseerd in jouw reis! Hoe lang dacht je te gaan? En welk budget zou je er voor uittrekken? (Ik heb net eens de vliegtickets gecheckt en dat leek nogal mee te vallen)

Groetjes,
Evi

Hey Vincent en andere geïnteresseerden,

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd om dit najaar (sept. - okt.) naar Oezbekistan te reizen.

Alle vootstellen zijn welkom.

Zelf ben ik een man van 39 uit Brugge.

Peter

Oezbekistan

hey
Ik ben zelf uit Oezbekistan. ik zou afgeraden in de zomer gaan. inderdaad er is zeer warm. als iemand heeft vragen dan zal graag antwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...