Hey,
Ben een 25jarige jongen met veel zin avontuur. Die zin voor avontuur heeft me al op mooie plaatsen van de wereld gebracht zoals China, Turkije , Japan, Dubai, Thailand, Indonesië, Australië,…..
Nu in Australië heb ik zowat de smaak van het ‘ Road Trippen’ te pakken gekregen
En ben ik opzoek naar geïnteresseerde mensen die met mij een auto zouden willen aankopen om op Road Trip te vertrekken. En deze achteraf terug te verkopen hier in België of in het buitenland en dan terug komen met de vlieger
Zou een 3maand willen rond trekken en dit vanaf november 2011 om niet veel last te hebben van de koude winters hier in België. Heb niet echt een speciale voorkeur van een bestemming maar zou wel verder willen gaan als Europa, dacht aan Afrika, Azië of als het haalbaar en veilig is om Zuid Amerika door te trekken per auto zie ik dit ook wel zitten. Maar dit is allemaal bespreekbaar. Ik ben vrij open minded.
Heb je enige interesse in dit concept en kan je vrijmaken rond deze periode, laat me zeker iets weten
Groeten