Gezocht: reismaatje Zuid-Amerika vanaf mrt - april 2019

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Lara Elzinga, 7 nov 2018 om 14:53.

1. Lara Elzinga

Lara Elzinga New Member

Hallo allemaal!

In maart/april wil ik graag gaan reizen door Zuid en Midden-Amerika. Nu dacht ik; het is natuurlijk gezelliger om deze te gekke ervaringen te delen met iemand! Mijn idee is om te beginnen in Brazilie, en dan vervolgens via Uruguay naar de westkant te reizen. (dus Chili, Argentinie, eventueel Colombia) enz. Ik sta echter zeker open voor het samen bedenken van een toffe route, zolang we maar een beetje op een lijn zitten wat betreft de landen die we willen bezoeken qua veiligheid, enz.

Over mij: ik ben een spontane, pas afgestudeerde 27 jarige meid die graag het avontuur aangaat en spontaan dingen onderneemt. Echter ben ik altijd verantwoord en gebruik mijn common sense. Sta jij nou ook te popelen om rond maart/april weg te gaan? wellicht kunnen we een keer gaan borrelen!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie