toontje123
Member
Hy ik ben Toon Hendrikx
15 jaar bijna 16 woon in limburg : Meeuwen-Gruitrode en wil na men studies op wereldreis gaan .
Maar ik ben alleen ..
dus ik d8 laat een postje achter. Ik volg nu de richting Handel : 4Hb maar ga meedoen aan de testen voor volgend jaar naar de legerschool in Sint-Truiden te gaan . Als ik door ben MOET ik 5 jaar in het leger blijven voor opleidingen enzo.. en kan ik daarna pas op wereldreis. Als ik nu niet slaag moet ik mijn 5de en 6de jaar eerst afmaken voor dat ik he topnieuw kan proberen. Dus het verschil ligt ofwel 5 jaar of wel 2 jaar tot wereldreis.
Ik ben dit niet voor niets aan het vertellen want, ik zoek dus een reisgenoot of reisgenote die dan met me mee wilt hoe meer hoe liever . De leeftijd is niet echt van belang .. zolang he tnu al niet boven de 22 is . IK zoek dus het liefst iemand van rond mijn leeftijd of 18 jaar ofzo maar, het moet dan wel makkelijk uitkomen met studies en werk enzo.. .
IK wil NU al iemand hebben dat ik diegene al goed kan leren kennen en dat we dan ook al samn kunne plannen enzo ... mooie vooruitzichten maken
:cocktail:.
dus als er geinterreseerden zijn laat het hier weten het mag 20 jaar zijn fzo hoor na dat ik ben afgestudeert merk je toch niet dat we zoveel jaren verschillen
. Het is ook makkelijk dat het niet in nederland is . Is wat ver van mij ik woon zelf in limburg dus daar kort bij is altyd fijn !
liefst zo snel mogelijk antwoord van iemand ... ge kunt me ook altyd toevoegen op msn :
[email protected] of bellen 0497/216929 of site : www.wereldreistoonenco.tk
Maar ik ben alleen ..
Ik ben dit niet voor niets aan het vertellen want, ik zoek dus een reisgenoot of reisgenote die dan met me mee wilt hoe meer hoe liever . De leeftijd is niet echt van belang .. zolang he tnu al niet boven de 22 is . IK zoek dus het liefst iemand van rond mijn leeftijd of 18 jaar ofzo maar, het moet dan wel makkelijk uitkomen met studies en werk enzo.. .
IK wil NU al iemand hebben dat ik diegene al goed kan leren kennen en dat we dan ook al samn kunne plannen enzo ... mooie vooruitzichten maken
dus als er geinterreseerden zijn laat het hier weten het mag 20 jaar zijn fzo hoor na dat ik ben afgestudeert merk je toch niet dat we zoveel jaren verschillen
liefst zo snel mogelijk antwoord van iemand ... ge kunt me ook altyd toevoegen op msn :
[email protected] of bellen 0497/216929 of site : www.wereldreistoonenco.tk
Laatst bewerkt: