Good times & good weather !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dare81

New Member
Hallo ik ben 28v en nodig aan vakantie toe !

En met zn 2en is het veel gezelliger ( en goedkoper ;) want voor 1 persoon boeken kan vaak niet eens en als het wel kan is het bijna 2x zoveel)

Ik zoek iemand ( of meerdere, hoe meer zielen hoe meer vreugd) die ook zin heeft in een vakantie dat een mengeling is van zon, natuur, cultuur en uitgaan.

2 jaar terug naar korfu geweest en erg naar mn zin gehad, soms een dagje bij de appartementen gebleven en soms een dagje er op uit.
Zoiets zou ik graag weer willen hebben. Al ben ik wel van plan dit keer een redelijk aantal keer uit te gaan. Want door persoonlijke omstandigheden heb ik dat een hele tijd mis moeten lopen.

Heb niet al te veel te besteden dus misschien is een last minute wat.

Dus ben je tussen de 22 en 32 (+-) heb je zin in zon uitgaan en leuke dingen doen, Laat het dan even weten.

Hoop dat ik er een goed berichtje van heb gemaakt :)
Ow ja ik hou erg veel van gezelligheid ben een vrolijk type maar kan ook best verlegen zijn. Ben absoluut geen meisje meisje en houd wel van een uitdaging.

Laat wat van je horen ! :) groetjes Martine

Hey Martine,

Ik wil ook op vakantie. Liefst naar Tunesië. Ik heb een goeie deal gevonden op neckerman. En daar is het nog warm genoeg ;-) Ik heb trouwens verlof tss 21 sep en 11 okt en zou dan graag 10 tot 12 dagen naar de zon gaan. Ik ben ook al in Corfu geweest vorig jaar en dat was super! Mijn beste vakantie ooit! In Tunesië kan je ook veel dingen combineren: zon, zee, strand, watersporten, paardrijden,... Ik ben nu wel niet zo'n uitgaanstype (ik bedoel dan discotheken enzo), maar hou er wel van om 's avonds nog ene te gaan drinken of een danske te placeren in een danscafeeke. Ik heb idd ook hetzelfde probleem dat een reis alleen veel te duur is. Ik zou graag een boeking doen onder de 600 euro.

Ikzelf ben 26j, spontaan, vrolijk en een beetje een zotte soms ;-)
Wat denk je?

Groetjes,
Sylvia.

PS: Ik ben ook van het principe, hoe meer volk hoe beter ;-) Maar met 2 zou al goed zijn, want dan besparen we al veel als we geen eenpersoonskamer moeten boeken he ;-)

Hallo ik ben 28v en nodig aan vakantie toe !

En met zn 2en is het veel gezelliger ( en goedkoper ;) want voor 1 persoon boeken kan vaak niet eens en als het wel kan is het bijna 2x zoveel)

Ik zoek iemand ( of meerdere, hoe meer zielen hoe meer vreugd) die ook zin heeft in een vakantie dat een mengeling is van zon, natuur, cultuur en uitgaan.

2 jaar terug naar korfu geweest en erg naar mn zin gehad, soms een dagje bij de appartementen gebleven en soms een dagje er op uit.
Zoiets zou ik graag weer willen hebben. Al ben ik wel van plan dit keer een redelijk aantal keer uit te gaan. Want door persoonlijke omstandigheden heb ik dat een hele tijd mis moeten lopen.

Heb niet al te veel te besteden dus misschien is een last minute wat.

Dus ben je tussen de 22 en 32 (+-) heb je zin in zon uitgaan en leuke dingen doen, Laat het dan even weten.

Hoop dat ik er een goed berichtje van heb gemaakt :)
Ow ja ik hou erg veel van gezelligheid ben een vrolijk type maar kan ook best verlegen zijn. Ben absoluut geen meisje meisje en houd wel van een uitdaging.

Laat wat van je horen ! :) groetjes Martine

En heb je al iemand gevonden?
Ik ben 31v en wil ook een weekje weg. Mijn bestemming ligt al vast (Miami Beach jipie jeah!), moet enkel nog een reispartner vinden want mijn 'vriend' wil niet mee..
groetjes,

Laatst bewerkt:
Hey! Ik heb ook nog niemand gevonden. Naar waar trek je, voor hoelang en hoeveel kost het?

Groetjes,
Sylvia (26)

En heb je al iemand gevonden?
Ik ben 31v en wil ook een weekje weg. Mijn bestemming ligt al vast (Miami Beach jipie jeah!), moet enkel nog een reispartner vinden want mijn 'vriend' wil niet mee..
groetjes,

@sylmitch

600 euro is voor mij echt veel geld.

Zit meer bij de lastminutes te kijken voor de rond 250 euro.

Heb er al een paar leuke gezien. Blanes lijkt me wel wat, dicht bij barcelona.

@ silleke, wauw miami beach klinkt geweldig :) maar had meer europa ( spanje italie of griekenland) in gedachten. Hoop wel ooit nog eens florida of california te zien trouwens ( maar ja, we dromen allemaal he ..:tongue:)

goedkoop, please! (en da móet kunnen)

Hey Martine, Sylvia, ...

Dat is nu net wat ik ook probeer te zoeken: iets met alles erop en eraan en voor mij mag het max €500 kosten. Ik heb echter al nen helen interessanten deal gevonden: 8 dagen Mallorca, All-In voor €360! 't Voordeel aan nen all-in is da je op voorhand weet wa je kwijt bent, dus in dit geval blijft het bij die €360!
Aan't strand/zwembad hangen is zeker leuk, maar al eens een dorpke bezoeken en 's avonds eens een stapke zetten moet er zeker ook bij zijn.

Miami Beach of Florida in't algemeen wil ik in mijn leven ZEKER ook eens doen, maar dan wel met toeters en bellen en alles erop en eraan. Maar dus zeker nu niet (want dan mag je rekenen op €2000 pp voor 14d)

Heeft er iemand interesse in mijn voorstel, mail me dan aub! Zou fantastisch zijn om nieuwe mensen van ong dezelfde leeftijd te leren kennen en meteen mee op verlof te gaan!

Greetz, Bjorn

([email protected])

Hallo allen,

Is deze discussie nog gaande of is er al een beslissing gevallen?
Ik ken een leuk all-in hotel in Marokko-Agadir met super animatieteam .. je voelt je er meteen thuis en verveelt je er geen moment ! (ook excursies mogelijk) In oktober kan je er naartoe voor een week voor minder dan 500 euro.

Laat me weten indien interesse.
groetjes, Veerle (30jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan