Zoek liefst een leuke homo man of mensen die daar zeker geen bezwaar tegen hebben van 30-38. Ik zit zelf in RIU Flamingo en ga met nog 3 meiden naar Canaria (die zitten in Eugenia Victoria 2 hotels verder).
Ben geen sceneganger en ga voor de gezelligheid fun en ook rust. Maar uitgaan doen we zeker. Je mag met mij mee als je wilt voor 198 euro als je alleen de stoel wilt. Mocht het klikken, dan mag je ook in het appartement verblijven. maar dan zijn de kosten 500 euro voor 14 dagen half pension in RIU Flamingo **** (Tophotel!) Het eten is er prima!! En er is airco op de kamer!
Ik ben geen strand ganger, wel lekker bij het zwembad (zee is namelijk steenkoud ivm koude golfstroom)
Lijkt het je leuk waag een mailtje! Wil je weten wie ik ben, kijk gerust op www.gay.nl/abel075 .WE GO FOR FUN! WOOHOO:dance: En..eeh. je mag ook best serieus zijn, ben ik ook, maar we houden ook van veel lol, stappen, niet iedere avond denk ik. Beetje relaxen, 'smiddags ff maffen, hapje eten en afspreken met elkaar.
Kortom gewoon leuk, ongedwongen en gezelligheid. Liefst jij niet roken als je het app wilt delen.