Gran canaria 6 dec -13 dec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pete1980

New Member
Hoi allemaal,

In deze donkere dagen hou ik het niet vol hier in België en dus trek ik erop uit naar Gran Canarias. Ikzelf single 31j M, wil op deze manier ook wel nieuwe mensen leren kennen. Vriendschappelijk dan wel. Heb zelf al veel groepsreizen gedaan en dat beviel me erg, alleen nu is het een middelgroot eiland en dat is erg gemakkelijk zelf te organiseren. Vandaar deze oproep: enige mensen die zin hebben 1 weekje door Gran Canarias te reizen? Vertrekmoment: ligt al vast. Vanuit Charleroi vertrekken er twee maatschappijen en de vlucht heb ik al aan 70 eur retour. Wegens deze concurentie verwacht ik dat de prijzen niet al te veel zullen stijgen. zeker niet als je last-minute nog zou beslissen...

Het is inderdaad niet meer zo warm als weleer, dus puur voor 't zonnen is het niet: dus wel een wat avontuurlijkere insteek. :good:

voor activiteiten kan altijd:
http://www.grancanaria.com/patronato_turismo/34559.0.html?id_ficha=34560&idioma=6

Hotels zijn nog niet geboekt, maar een B&B is wel wat charmanter vind ik. Daarin kunnen we nog samen beslissen. Heb ook nog hotelpunten in een grote hotelketen mocht er echt niets bevredigend tussen zitten. Verder is een auto handig als je naar de uithoeken van het eiland wilt en geen bagage wilt zeulen. Dit is ook erg democratisch in prijs. (7,5 euro pp per dag). Ik was al eens in Tenerife en een keer in Lanzarote en spreek ook Spaans. Ik woon nu bij Brussel city maar voor af te spreken kom ik gerust eens tot halfweg Vlaanderen.
Indien interesse ... stuur zeker 'n mailtje !:cool:

Groetjes, Pete

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan