Griekenland/september2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

LB1985

New Member
Naar het zuiden in aug/sept.

Hallo iedereen,

Ik zoek mensen tussen 20 en 30 jaar die in augustus of september 2008 mee naar het zuiden willen trekken. Mijn voorkeur gaat uit naar Griekenland of Sicilië.

Ik ben 23 v. en woon in de Kempen. Ik hou van lekker eten en de natuur. Een dagje strand hoort er zeker bij, maar liever een actieve vakantie. Cultuur opsnuiven, de plaatselijke bevolking ontmoeten, de streek verkennen met huurwagen/scooter, 's avonds gezellig tafelen, ...

Een beetje luxe mag, maar geef mijn budget liever aan andere dingen.

Geinteresseerden: reageren maar!

Laatst bewerkt:
hallo het is hier met ilse
ik ben wel geintresseerd om mee naar griekenland te gaan ik ben vrij in september en ik woon ook in de kempen ik ben vrij van 15/9 tot 27/9
groetjes ilse

Jiplahoi

Haai

Ik ben wel geïnteresseerd om met jou (junder) mee te gaan!

Heb 3 weken verlof in September...

Eerste week is voor mij wel ideaal... Of hoelang zou je gaan?

Ik ben Jeroen

23 Lentes

West Vl

Laat iets van je horen

Grtz

Griekenland/Italië

Hey,

Dit jaar zou ik ofwel Griekenland (vb. Pelopponessos) of Toscane willen doen.
Aan Montenegro had ik ook even gedacht.

Ik kan in juni en half augustus/september vakantie nemen.

Ik ben ondertussen de 30 gepasseerd (33) maar ben sowieso jonger van geest en ben gewoon met Joker of Anders Reizen mee te gaan, dus hopelijk is mijn "leeftijd" geen probleem voor jullie ;-)
Voor mij liefst ook een "geen-zit" vakantie. Rondtrekken, de plaatselijke bevolking leren kennen, proeven van het locale eten, amuseren... Dat is vakantie! En het zijn zonzekere bestemmingen.

Greetz,
Liesl

Hoi!

Nog steeds op zoek?

De vakantie begint te kriebelen en ik zou ook graag een stapje in de wereld zetten. Griekenland spreekt me wel aan! :smile:

Ik ben vrij (of kan me vrij maken) van half augustus tot half september.

Groetjes,
Famke,
20j, W-Vlaanderen

Hey,

Ja, eigenlijk wel nog steeds op zoek, maar ik durf precies de knoop niet door te hakken.
Griekenland spreekt me het meest aan, Italië ook (vooral Toscane) maar dat lijkt me veel duurder...

Ik zou mijn vakantie ook plannen vanaf de 2de week van augustus tot de eerste week van september.

Greetz,
L.

Hey,

Griekenland spreekt me ook wel aan.
Italië lijkt me ook vrij duur...

Qua periode, voor mij liefst eind augustus - begin september.

Groetjes,
famke

Hallo Liesl en Famke,

Ik zou ook liefst eind augustus, begin september gaan. Dan zijn de prijzen toch al wel lager en dan is het nog niet te vroeg donker. Mijn voorkeur gaat eveneens uit naar Griekenland. Misschien moeten jullie je e-mail eens doorgeven (eventueel in een privé bericht) dan kunnen we wat verder bespreken via msn en dan zien we onmiddellijk of het klikt. Want da's toch wel belangrijk om er samen op uit te trekken. Later kunnen we dan eventueel eens afspreken om elkaar in levende lijve te ontmoeten.

groetjes!

nog iemand op zoek?

Hey,

ik ben nog altijd op zoek naar een reisgezellin voor naar het zuiden.
Kben 20jaar en kom uit het gent. en ik kan me vrij maken eind augustus - begin september

Groetjes

Interesse

Hey

Ik ben een sportieve 30-jarige uit Aarschot en een reisje naar Griekenland kan ook mij wel boeien. Als jullie nog geinteresseerd zijn, is het misschien het beste van eens een avondje af te spreken en alles te plannen.

Groeten,

Bart

Hey, ben 23j uit leuven, oorspronkelijk wvl. Heb verlof de laatste twee weken van augustus en de eerste twee weken van september.

Griekenland of Italië lijken me wel leuk. Ben geen strandzitter, maar heb graag wat cultuur, gezellig tafelen, gewoon genieten van op verlof te zijn.

Wie nog? voeg me anders toe op msn: [email protected]

Hallo iedereen,

Ik zoek mensen tussen 20 en 30 jaar die in augustus of september 2008 mee naar het zuiden willen trekken. Mijn voorkeur gaat uit naar Griekenland of Sicilië.

Ik ben 23 v. en woon in de Kempen. Ik hou van lekker eten en de natuur. Een dagje strand hoort er zeker bij, maar liever een actieve vakantie. Cultuur opsnuiven, de plaatselijke bevolking ontmoeten, de streek verkennen met huurwagen/scooter, 's avonds gezellig tafelen, ...

Een beetje luxe mag, maar geef mijn budget liever aan andere dingen.

Hallo,

Ben 19 jarige (of toch bijna) student. Woonachtig te Beveren. Zoek eveneens nog reisgenoot(en) voor eind aug, begin september (15 sept moet ik terug zijn in België) . Griekenland of elk ander land waar de zon maar schijnt is uitstekend. Ik ben een waterrat die graag strandvakanties maakt, gecombineerd met avontuurlijke uitstappen.

Zoek je nog mensen om mee te gaan of vind je me net iets te jong?
Str mailtje naar [email protected].

groetjes Yannick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan