Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

griekenland tot slovenië op een brommertje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

deze zomer wil ik graag in Griekenland een brommertje kopen om daarmee te reizen tot in Slovenië. Deze avontuurlijke roadtrip wil ik graag met een groepje gelijkgezinden uitvoeren. Ik reken een maand voor deze reis (waarschijnlijk augustus, maar juli kan ook).

We reizen met een eenvoudig brommertje waarvoor je geen specifiek rijbewijs nodig hebt. De reisroute maken we samen. We reizen van dag tot dag, zien wat er op onze weg passeert en passen ons aan omstandigheden aan.

We kunnen in goedkope hostels overnachten, camping en wild kamperen kan ook, of zelfs couchsurfing.

Voor geïnteresseerden organiseer ik op zondag 27 januari een ontmoetingsavond in het café van de vooruit in Gent om 20 uur.

Heb jij ook interesse?

Laat iets weten!

gr

lotje getikt

Ik wil geen spelbreker zijn en weet niet hoe het in Griekenland zit, maar kan je wel een verzekering afsluiten zonder domicile adres daar? Of wil je een Be/Nl verzekering afsluiten voor je voertuig ginder?
Is niet even simpel in elk land, toch alleszins niet met motors waar ik meer aan gewaagd ben, dus kijk dat op voorhand goed na :toxic:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...