Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Groenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antje

New Member
hallo, ik zoek iemand die juli / augustus mee wil naar Groenland.
Niet in een georganiseerde reis met een groep, maar backpackend rondtrekken. Het liefst met iemand samen, maar ik ken niemand uit mijn omgeving die naar Groenland wil afreizen. Ik ben een vrouw van 48 jaar, hou van actief reizen, veel lopen, (lekker lange tochten lopen), low-budget, backpacken, maar zien waar we uitkomen. Een paar jaar geleden ben ik op IJsland geweest, dat vond ik al geweldig mooi, en ik ben nu uitermate benieuwd naar het dagelijks leven en de natuur op Groenland.

Noorwegen

Hoi ben een man van 51 en ga ook graag rondtrekken.Ben afkomstig van Westerlo (belgie) .Ga dit jaar voor de derde keer naar Noorwegen en ga heel graag wandelen in de wildernis vind ook niemand uit mijn omgeving vermits de meeste mensen hier op deze site te jong zijn .Zou dit jaar via zweden en zo naar de Lofoten willen reizen misschien en een orca spotten .Andere ideeen zijn welkom .moest je het zien zitten geef dan maar een seinje .Misschien wil je eens Noorwegen bezichtigen.
mvis1001@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...