Groepsreis doorheen Afrika (feb-maa 2016)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo!

Ik had reeds eep topic geplaatst, ivm een reis naar Argentinië, maar heb nu toch besloten om eerst een reis te maken door Afrika. Aangezien ik dit continent nog niet heb bezocht en dit toch op m'n lijstje stond! :)

Allereerst geef ik jullie de link: Afrika Reizen goedkoop

Persoonlijk ben ik niet zo te vinden voor groepsreizen. Ten eerste ben je gebonden aan regels, anderen,.. Maar doorheen Afrika reizen op korte tijd, is niet zoals in andere landen. Het is zeer uitgestrekt, het lokale vervoer (of de wegen) zijn er niet zoals bij ons. Alsook heb je vaak toegangstickets enz. nodig voor parken. Na wat opzoekingswerk kwam ik op deze website terecht, eerlijk waar het ziet er leuk en goed georganiseerd uit. De combinatie tussen cultuur, natuur en de wilde dieren lijkt me zeer boeiend. Veel dieren zien we slechts in de zoo, dus om deze nu eens in het wild te kunnen zien, lijkt me super!

Ik zou opteren voor een reis tussen de 14 en 21 dagen, rekening houdend met het prijskaartje. Want Afrika blijft vrij duur, zeker als je dit alleen onderneemt via onafhankelijke reisbureau's. Ik zou bv. héél graag de gorilla's bezoeken, maar een toegangsticket tot deze parken kost al vlug 650 euro, waarvan je slechts één dag hebt om deze te spotten. Maar er zijn op de website enkele leuke paketten voorzien.

Wie interesse zou hebben, gelieve me te contacteren. Het zou leuk zijn dit samen te kunnen delen :)

Groetjes
Jeroen

Hey Jeroen,
Welke land(en) in Afrika wil je gaan bezoeken? Ik wil al een tijdje naar de chimpansees en gorilla's gaan kijken in Oeganda.

Ik ben ook al een kijkje gaan nemen op de website die je had vermeld. Deze reisorganisatie maakt deel uit van een grotere, volgens mij Engelstalige, groep. Dus ik vraag me af of je bij de Nederlandstalige reisorganisatie boekt of bij de Engelstalige. Misschien wel belangrijk voor de verzekering.

Groetjes,
Ilona

Hey Ilona :)

Dank je wel voor jouw berichtje!

Ik heb besloten om alles zelf te organiseren en te boeken. Ik wou oorspronkelijk ook wel naar Oeganda, maar dan toch besloten om naar Tanzania te gaan. Dit in combinatie met een paar dagen Zanzibar :)

Wanneer je de gorilla's wilt bezoeken, rekenen ze veel geld aan. Nou ja, ergens vind ik het wel goed, zo lang het maar gaat naar de bescherming & het behoud van hun leefomgeving! Dit was eigenlijk de reden waarom ik naar Afrika wou gaan, de wilde dieren.. daar heb je echt nog een overvloed aan dieren, migratiestromen,.. prachtig!

Groetjes!
Jeroen

Hallo Jeroen,

Ben je dan nog steeds op zoek naar een reisgenoot of niet nu je alles zelf gaat regelen?

Groetjes,
Ilona

Hey!

Iedereen is welkom om me te vergezellen! ;)
Ik ben momenteel van plan om samen met een collega deze reis te maken.
Hoe meer volk hoe beter eigenlijk, want een safari is best wel prijzig. Momenteel kom ik, voor een 9 daagse safari, aan een totaalbedrag van 2000 euro per persoon!
Dus indien wij met meerdere personen zijn, kun je prijs behoorlijk doen dalen!

Groetjes
Jeroen

Hallo Jeroen,

Je bent ook wel een wispelturige man :) ! Eerst wil je naar Argentinië, dan naar Afrika. Eerst een groepsreis, dan organiseer je het zelf. Oeganda met de gorilla's was eerst een optie, dan niet meer. Je zocht een reispartner en nu ga je al met een collega.
Weet je eigenlijk wel wat je wil?

Met meerdere personen kan de prijs wel dalen maar ik wil me niet het vijfde wiel an de wagen voelen. Veel plezier op je reis!

Groetjes,
Ilona

heey met hoeveel zijn jullie nu, ik ben wel geinteresseerd maar 2000 euro vind ik wel veel, groeten

Dag Celine!

Ik heb ondertussen de reis geboekt, dit samen met een vriend. Indien je meer informatie wenst of een vraag hebt, mag je me gerust een mailtje sturen: [email protected] of Jeroen De Smet (facebook). Je kunt me ook vertellen wat je juist wilt doen daar ter plekke of wat jou aantrekt in Afrika.

Aangezien mijn vorige informatie door desbetreffende persoon niet in goede aarde viel, contacteer je me best via mail :)

Groetjes
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan