ElienDC89 Member 8 apr 2017 #21 ElienDC89 zei: Hey heb je het al eens kunnen bekijken? Actie Klik om te vergroten... Evelien1989 zei: Het is beslist. Ik ga mee! Klik om te vergroten... Wiiii happy!!! Dus ook 21/9 he. We kunnen dan mss nog verder afspreken voor bv samen nr Amsterdam te gaan dan? Van waar ben je?
ElienDC89 zei: Hey heb je het al eens kunnen bekijken? Actie Klik om te vergroten... Evelien1989 zei: Het is beslist. Ik ga mee! Klik om te vergroten... Wiiii happy!!! Dus ook 21/9 he. We kunnen dan mss nog verder afspreken voor bv samen nr Amsterdam te gaan dan? Van waar ben je?
E Evelien1989 Member 8 apr 2017 #22 Het zou dan inderdaad leuk zijn om samen naar Amsterdam te gaan. Hopelijk vallen de vluchturen wat mee! Ik ben van Gent.
Het zou dan inderdaad leuk zijn om samen naar Amsterdam te gaan. Hopelijk vallen de vluchturen wat mee! Ik ben van Gent.
ElienDC89 Member 8 apr 2017 #23 Evelien1989 zei: Het zou dan inderdaad leuk zijn om samen naar Amsterdam te gaan. Hopelijk vallen de vluchturen wat mee! Ik ben van Gent. Klik om te vergroten... Ideaal, ik van Dendermonde. Ik heb uurtje geleden geboekt
Evelien1989 zei: Het zou dan inderdaad leuk zijn om samen naar Amsterdam te gaan. Hopelijk vallen de vluchturen wat mee! Ik ben van Gent. Klik om te vergroten... Ideaal, ik van Dendermonde. Ik heb uurtje geleden geboekt
ElienDC89 Member 9 apr 2017 #25 wesley87 zei: Ik heb me zonet ook ingeschreven Klik om te vergroten... Super!!