Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Groepsreis Labyrinth

Status
Niet open voor verdere reacties.

karolien2

Member
Iemand zin om in juli/augustus een groepsreis te doen met de organisatie Labyrinth? Ik zou graag naar Italië (Gardameer) gaan, maar een andere bestemming lijkt me ook leuk.

groetjes
Karolien

Hey,

Ik ben een 36-jarige jongeman en ziet Italie helemaal zitten. Ik heb de eerste week van Juli verlof en kan misschien nog een paar dagen bijkrijgen. Alleen ken ik labyrinth niet. Ik hoop snel nog op een berichtje van jou, want mijn verlof is er al bijna.
Groetjes,

reisje

Hey hey,

Ik ben bjorn 29 jaar afkomstig uit antwerpen en zou graag dit jaar een vakantie willen plannen.
Ik sta open voor alle ideeën zijn, de zon verre reizen cruise..noemt maar
Max budget ligt rond de 1200€
ik heb al zowiezo vakantie van 7july tot 21july daarna kan ik altijd vakantie vragen

Het zou wel een reis zijn naar de zon om uit te rusten maar ook wel iet te gaan doen uitstapjes maken,cultuur,feesten enz....

Wie zicht geroepen voelt laat iets weten, je mag steeds mailen ook naar bjorn_pieters@skynet.be
pieters_bjorn@hotmail.be

Tot gauw!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...