Groepsreis New York in Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lylly

New Member
Graag had ik dit jaar iets van Amerika willen zien en zou willen beginnen met New York !

Aangezien ik nog niet echt buiten Europa ben geweest had ik dit graag met een groepsreis willen doen, kwestie van toch een beetje een 'houvast' te hebben :) maar aangezien ik ook niet echt de ervaring heb van een groepsreis en niet 'alleen' mij hier aan wil wagen... dacht ik mss hier iemand (of meerdere personen) te vinden die dit ook ziet zitten!

Ik dacht eraan dit ergens in mei te doen voor een 6 tal dagen. Ikzelf ben 25 jaar en ik zou het wel fijn vinden om iemand rond mijn eigen leeftijd ( 21-30jr) als reisgenoot te hebben!

Hoi Lylly!

Ik ben Lore, 30j en woon in Gent. New York staat absoluut met stip helemaal bovenaan mijn verlanglijstje, al jaaaaren. Ik zit beetje in zelfde schuitje, ik zie het niet zo goed zitten om dat in mijn eentje te doen, maar het kriebelt zo hard om er naartoe te gaan. Ik zou het dus zeker fijn vinden om zoiets samen te doen.
Een probleem wel, voor mij is mei niet ideaal want ik werk voor Groen en de 25ste mei zijn er verkiezingen en tot dan belooft het superdruk te zijn. Lukt een ander moment ook voor jou?

Laat maar horen!

groetjes,

Lore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan