1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Groepsreis Thailand augustus ‘18

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Juf Stephanie, 13 jan 2018.

1. Juf Stephanie

Juf Stephanie New Member

Hoi!

Ik zou heel graag ook eens buiten Europa een reis maken en Thailand lijkt mij hiervoor erg geschikt om mee te beginnen. De grote vraag waar ik momenteel mee worstel is of ik deze reis alleen of met een andere geïnteresseerde zou doen. Vandaar eerst mijn oproep hier: zijn er vrouwelijke kandidaten die interesse hebben in een groepsreis naar Thailand met een organisatie zoals bv. Joker?

Ikzelf ben een 30-jarige juf uit de Kempen.

Stéphanie

2. StijnVanGy

StijnVanGy New Member

Je kan ginder heel makkelijk alleen reizen. ik heb dat net zelf gedaan en je ontmoet heel gemakkelijk mensen. Veel reizigers zijn ook alleenreizende meisjes/vrouwen en ik heb geen klachten gehoord. Je kan je makkelijk ter plaatse aansluiten voor georganiseerde uitstappen (ook voor meerdere dagen) en dat zal stukken goedkoper zijn dan de joker-reis!
    veel succes!

3. kristof0505

kristof0505 New Member

Stéphanie,
    als je nog nooit buiten Europa hebt gereisd, dan zou ik me aansluiten bij een groepsreis. En je zal merken, reizen door Thailand is heel gemakkelijk en vlot.
    In Thailand, Maleisië, Cambodja kwam ik verschillende meisjes tegen die alleen reisden. Je leert elkaar gemakkelijk kennen in backpackershostels, en je reist na paar dagen niet meer alleen hoor...
    groeten
    Kristof

4. Tomvb

Tomvb New Member

Dag Stefanie,
    Mocht je nog een reispartner zoeken, laat dan gerust iets weten. Momenteel net terug van Argentinië en Chili, maar het kriebelt terug... en mijn vaste reispartner haar verlof is op... ze is 33 en samen hebben we oa de W trek in Patagonië gedaan... dus wel op zoek naar een actief levenslustig iemand... maar die evengoed kan genieten van relax vakanties...
    Groetjes tom

5. elinexoxo

elinexoxo New Member

Hoi!
    Ik zou ook heel graag naar Thailand willen gaan voor een 3-tal weken maar liever niet met een organisatie omdat dat best duur is. Zoals de andere reacties herboven kan je idd gemakkelijk zelf de route uitstippelen en slapen in een hostel.
    Ikzelf ben vorige zomer in Bali geweest.
    Ik ben 22 jaar en woon in Limburg.

Je laat maar iets weten indien je interesse hebt.

Groetjes!

6. elinexoxo

elinexoxo New Member

Als ik niemand vind om mee te gaan naar thailand wil ik ook graag alleen gaan maar ik weet niet als ik dat durf.. want ja als meisje alleen..
    Ben wel alleen op Erasmus geweest maar dat is anders natuurlijk.
    Waar moet je op letten als je alleen gaat?

Groetjes

7. 31Mari

31Mari New Member

Hoi,

Even voorstellen: ik ben 31 en product manager, al mijn vriendinnen zitten in het trouwen kindjes krijgen etc fase van hun leven.. Dus niet meteen gereed om mee op reis te gaan.
    Ik zou ook graag in Augustus op reis gaan, ik ben van Antwerpen, en zie Thailand ook wel zitten, enkel niet meteen in groepsreis (vrij duur) en liefst max 2 weken.
    Groetjes

Laatst bewerkt: 3 feb 2018

8. JanaBoonen

JanaBoonen New Member

Hoi,

Ik ben Jana, ik ben maar 17 maar wil al lange tijd Thailand graag bezoeken dus deert een jong iemand je niet ben ik zeer geïnteresseerd.
    Ik studeer toerisme dus je kan ervan uitgaan dat reizen mij ligt.
    Ik word bijna 18 dus over meerderjarig zijn hoef je je geen zorgen te maken, het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat ik een gelimiteerd budget heb dus zonder organisatie reizen is voor mij wel de beste optie.

Groetjes

9. Nabila

Nabila New Member

Hej,

Ik ben 27J. Ik zou ook wel mee willen op een groepsreis naar Thailand, Ik ga ook maar voor 2 weken kunnen, liefst vertrekken op 10 Augustus

Groetjes

10. Melissa97

Melissa97 New Member

hey

ik ben Melissa en ik ben 21 jaar.
    Als we een groepsreis doen wil ik ook graag mee op pad.
    2 weken in augustus zijn voor mij ideaal

groetjes :)

11. astrido

astrido New Member

Hallo
    Hier nog een 22-jarige!
    Ik zou ook graag een reis maken naar zuid-oost Azië, maar dan liefst in tussen 27 juni en 23 juli, voor drie weken. Ik schrik niet af van het alleen reizen in deze landen, ik wil eerder mijn reiservaring met iemand delen!
    Dus als iemand interesse heeft, laat maar weten!
    Groetjes Astrid

12. Ginske90

Ginske90 New Member

Hej,

Ik ben Katrien en ik ben 27 jaar. Graag zou ik deze zomer een verre reis maken in juli of augustus.

Als je nog iemand moest zoeken, dan mag je het altijd laten weten.

Groetjes!

Deel Deze Pagina