Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Groepsreis Thailand - Laos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael1972

Member
Sta op het punt om mijn reis te boeken bij de reisorganisatie Shoestring ; een Nederlandse organisatie die zich nu ook internationaal richt met bureau in Gent. De reis zal doorgaan van in oktober (22dagen) tegen een uitzonderlijke prijs van 1450 Euro, blijkbaar biedt de luchtvaartmaatschappij voor deze vlucht een aantal plaatsen aan lage tarieven. Er is ook nog een marketingactie van 100 Euro als men boekt voor 6 juni. Op deze reis zal de groep uiteraard grotendeels uit Nederlanders bestaan, daarom geef ik dit bericht omdat het ook wel leuker is om met een aantal landgenoten aan deze reis deel te nemen.

Hallo Danny,
Vorige week heb ik de groepsreis waarvoor ik mij heb ingeschreven en er was melding dat deze reis al zeker doorgaat en dat er nog een 6-tal
personen kunnen inschrijven. Je vindt meer info i.v.m deze reis op de site van Shoestring, een groepsreis voor singles en reis start op 8 oktober.
Grtn,
Michael - 0499/15 43 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...