Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie kan me raad geven waar ik leuke groepsreizen voor singles (in de betekenis 'zonder partner reizen') kan vinden? Of andere voorstellen om samen te reizen?
Waar gaat je voorkeur naar uit qua bestemming ?
Ikzelf ben ook single en ik ga nu voor de derde keer mee met een groepsreis. Deze zijn wel niet speciaal voor singles (wel met koppels dus) maar het is mij altijd al meegevallen. Ik let er wel op dat de groepen niet te groot kunnen uitvallen want daar ben ik niet voor te vinden en liefst ook geen internationale groep want dan moet je nog alleen naar daar reizen.
Ik ben twee jaar geleden naar Zuid-Afrika op reis geweest met allemaal singles en we waren maar met zes !! ( dit was de eerste maal dat ze die reis organiseerden) Super vond ik dat. Moest dit je interesseren kijk dan eens op www.reizenvanlaere.be . Je vind daar de programma's voor zuid-afrika en zij hebben een reis speciaal voor singles. Een echte aanrader !!
Dit jaar trek ik naar west-amerika, ook met een groepsreis.
Groetjes
Ps: ik vind het toch wel spijtig dat er zo weinig belgische touroperators singlereizen organiseren
Ikzelf ben ook op zoek naar zo'n reis, meer bepaald naar Nepal/Tibet.
Je hebt one2gether travel, single maar niet alleen, ...
Het probleem is dat het toch altijd duurder is en altijd op de typische toeristische vakanties is afgesteld. De meer alternatieve vakanties/routes, vindt men er niet. Spijtig.
Als je dan weer op de websites van aktiviteiten voor singles gaat zien, moet je eerst een serieus bedrag inschrijvingsgeld betalen, alvorens ze iets vrijgeven! Sorry, maar ik heb de juiste organisatie ook nog niet gevonden!
Groeten,
Telle
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.