groepsreis (West) Canada in juli 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakamoz

Active Member
Ik heb enkele personen gevonden om een reis te doen naar het westelijke gedeelte van Canada in juli 2014. Belangrijkste plaatsen: Banf, Lake Louise, Vancouver en Vancouver Island, Calgary. We zijn momenteel met 3 en zoeken nog 1 - 3 personen. Samen een auto of camper huren, reizen in het gebied (vooraf goed plannen) en vooral ons amuseren.

Wie heeft zin?

Nota: wij zijn 30j, 27j en 23 j (m,m,v uit Limburg)

Hela,

Ik ben ook geïnteresseerd in een reis naar west Canada !
Graag meer info.

Mvg

bjorn 34j Limburg

hallo hallo,

spreekt mij ook wel aan.
Mss graag nog wat info rond juiste data enzo... Of is dit nog niet echt zeker?

ikzelf ben wel niet van limburg maar van wvl , kortrijk meer bepaald.
en ik ben 24 j.

groetjes
lisa

Hallo,
Ik ben 19jaar en wil heel graag zo'n soort reis maken dus ben zeker geïnteresseerd.
Ik woon ook niet in Limburg, maar in Oost-Vlaandere, in Buggenhout.
En ben wel nog niet in het bezit van een rijbewijs..
Graag had ik wat meer info gehad.

Mvg,
Fauve

Ik had ook al gereageerd via een privé-bericht iets meer dan een week geleden voor meer info. Maar heb nog geen reactie gehad. :smile:

Ik ben 29 en woon in de Antwerpse Kempen trouwens.

idd jammer dat er geen reactie komt ...

Allen,

Dank voor de reacties allemaal. Ik was met verlof dus sorry voor de late reactie.

Willen we ergens centraal (in Leuven?) afspreken om elkaar eens te zien, babbelen en verwachtingen bekijken? Ik ben beschikbaar t.e.m. 5 januari in Limburg en daarna ook Leuven dus na 18u in Limburg en Leuven.

Yavuz

Laatst bewerkt door een moderator:
Allen,

Dank voor de reacties allemaal. Ik was met verlof dus sorry voor de late reactie.

Willen we ergens centraal (in Leuven?) afspreken om elkaar eens te zien, babbelen en verwachtingen bekijken? Ik ben beschikbaar t.e.m. 5 januari in Limburg en daarna ook Leuven dus na 18u in Limburg en Leuven.

Yavuz

Leuven is prima! Laat maar weten wanneer je 't wil laten doorgaan.

Groetjes
Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,
Ik hoop dat ik nog optijd ben.
Je mag mij ook wel een berichtje sturen als er word afgesproken, ik ben Johan 21jaar maar vanaf komende woensdag ben ik 22.
Vrij onervaren maar vol enthousiasme.
Laat iets weten of ik nog op tijd ben aub.

Grtz Johan

aja ik kom uit edegem (antwerpen)

Bij interesse gelieve PM te sturen want er is zaterdag een bijeenkomst van de geinteresseerden. We gaan waarschijnlijk concrete plannen opstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan