Grote reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kippie20

New Member
Hallo allemaal!

Ook ik ben opzoek naar een reisgenootje.
Ik ben een gezellige jonge meid van 20 zomers jong.
Mijn plan is om in 2010 een grote (wereld) reis te maken.
Backpacken lijkt me erg leuk.
Ik heb nog niet echt een bestemming maar sta overal wel voor open!
Ben wel Onervaren in het reizen.

Ik zoek een man/vrouw van tussen de 20 en de 30 jaar oud/jong.
Iemand die gezellig is, humor heeft, open staat voor werken in het buitenland, minimaal een half jaar van huis weg kan zijn.

Ook zou je voor een gedeelte met me mee kunnen reizen. Als we dan op een gegeven moment ieder een andere kant op willen, dan moet dat kunnen, toch?

Zie je dit wel zitten?
Stuur me dan een berichtje!

Groetjes,

Hoi! :-)

ik zoek eventueel iemand voor hetzelfde, maar ik wil wel van begin tot eind met dezelfde mensen reizen (samen uit samen thuis). ik zou namelijk niet in het buitenland alleen willen vallen.

Zie je dat eventueel zitten?

(ik bene chter nog niet zeker hoor)

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [email protected].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan