Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Haai

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathz

New Member
Ik ben Mathias en zoek een reisgenootje om dit jaar ergens met op vakantie te gaan. Liefst iemand die mijn gebrek aan reiservaring wat kan compenseren. De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat kon ik wel de flosj pakken en mocht ik nog een rondje blijven zitten!

Naar waar? Ijsland, Schotland, of iets zonniger, of iets verder weg, ... Ik heb nog niets specifiek in gedachten. Wat ik wel heb is een aantal weken verlof die nog niet ingepland zijn.

Wat? Op het gemak de natuur of stad verkennen, hoeft geen luxe te zijn. Zolang het iets interessanter is dan zand verzamelen in je zwembroek.

Denk je dat we elkaars vakantie kunnen aanvullen? Laat maar een berichtje achter!
Groentjes, Mathias

Liefst iemand die mijn gebrek aan reiservaring wat kan compenseren. De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat kon ik wel de flosj pakken en mocht ik nog een rondje blijven zitten!

Veel succes om een gepaste reisgenoot te vinden, dat moet zeker lukken hier.
Ik denk niet dat er een gebrek aan humor zal zijn.

Kunnen misschien samen iets uitwerken?, bij mij is er toch niks geboekt, gezien ik met de tent op de camping ga..

Bedankt Fred

En de periode kan nog gekozen worden. Maar misschien best pas vanaf eind augustus ergens.

Hey, ben wat door de zoekertjes aan het scrollen en vind de jouwe wel leuk. Heb je al wat gepland? Ik ben vrij 5-13 september. als je ook vrij bent die periode en zoekt naar gezelschap voor een low budget reis, laat het me gerust weten,

Groet-Jens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...